به گزارش خبرنگارایرن،ا عباس گودرزی روز جمعه در نشست با خبرنگاران در بروجرد اظهارکرد: دولتمردان باید برای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و بیکاری و رفع موانع تولید در کشور اقدام عملی و جهادی کنند.
وی افزود: مردم نیز باید مصرف تولیدات داخلی مسئولان را در رفع معضل اشتغال و برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی یاری کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نقاط قوت و ضعف های بسیاری دارد، تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتقاد از دولت را با هدف برطرف کردن نقاط ضعف مسئولان ودولتمردان انجام می دهند.
گودرزی بیان کرد: قاچاق کالا و ارز ضربه سختی به بدنه اقتصادی کشور وارد کرده براین اساس باید قوانین این حوزه بررسی و اصلاح شوند.
وی اضافه کرد: مسئولان باید در برابر مردم پاسخگو باشند و مسئولیت پیگیری وعده هایی که به ملت می دهند را به عهده بگیرند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات شهرستان بروجرد با سرمایه گذاری بخش خصوصی برطرف می شود براین اساس باید معضلاتی که سد راه سرمایه گذاران وجود دارد را از بین برد.
گودرزی گفت: طرح رسیدگی به اموال مسئولان در مجلس مطرح شده که در صورت تصویب به دستگاه های اجرایی این اختیار داده خواهد شد تا اموال مدیران بررسی و رصد شود.
وی افزود: ما مکلف به انجام تکلیف هستیم ولی به نتیجه کار نیز اهمیت می دهیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای رفع مشکلات بیمارستان آیت الله بروجردی، طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی و بازسازی سینما فلسطین اقداماتی انجام شده است.
گودرزی اظهارکرد: طرح آنتنی راه آهن بروجرد در پروژه راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک تعریف شده و باید تلاش شود تا بودجه مورد نیاز آن نیز اختصاص یابد.
وی اضافه کرد: از ظرفیت وزارت صنعت، معدن وتجارت برای حل مشکلات کارگران بروجرد استفاده می کنیم و در سال آینده نیزبرای رفع مشکلات واحدها صنعتی و تولید شهرستان تدابیر اندیشیده شده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد: مهمترین وظیفه یک نماینده پاسخگویی به مردم و پیگیری انجام طرح های حوزه انتخابیه است.
گودرزی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی باید مطالبه گری را به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنند و اقدامات مسئولان را رصد کرده و از آنها پاسخ بخواهند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.