به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی عصر عصر پنجشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان ضمن گرامیداشت هفته شهید افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شناخت و آشنایی این فرهنگ در آینده کمک می کند لذا همه ما باید به ترویج این فرهنگ کمک کنیم.
وی با بیان اینکه در تولید محتوای فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر کار کنیم، اظهار کرد: از طریق دیدار با خانواده شهدا متوجه چگونگی محیط تربیتی شهدا می‌شویم.
محمود زرین جویی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این نشست با بیان برنامه های هفته شهادت در این استان گفت: برنامه های مختلفی شامل تجدید میثاق با شهدا، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان وچند برنامه دیگر در هفته شهادت اجرا می شوند.
نادر قربانی مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران نیز گفت: در این هفته قدردانی از فرزندان شاغل شهدا، تجلیل از خانواده های شهدای دستگاه های مربوطه انجام می شود.
احمدرضا غلامی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز گفت: در لرستان 2 هزار و 860 هیئت مذهبی در لرستان وجود دارد که تمام محور برنامه های آنها در محله های خود در رابطه با شهدا است.
هرساله 16تا 22اسفند به عنوان هفته شهادت نامگذاری شده است.
9872/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.