شهاب روزبهانی روزیکشنبه درگفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا دربروجرد با اشاره به انجام اقدامات لازم درخصوص آماده سازی مدارس برای اسکان نوروزی گردشگران افزود: این تعداد مدرسه درقالب 2 گروه الف و ب برای اسکان گردشگران تجهیز می‌شوند که 60 کلاس ازاین مجموع در گروه (الف) که شامل تمام امکانات رفاهی از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و بخاری است.
وی اظهارکرد: 178کلاس نیز در گروه (ب) دسته‌بندی‌شده و شامل امکانات رفاهی مشترک درمیان کلاس‌ها هستند و تلاش شده امکانات قابل قبولی در این مجموعه از کلاس‌ها برای گردشگران نورزی تهیه شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بروجرد درلرستان همه‌ساله بیشترین اسکان گردشگران نوروزی را دارد، اضافه کرد: در نوروز سال جاری 26مدرسه تجهیزشد که 12 هزار گردشگر نوروزی دراین مدارس اسکان یافتند.
مدیرآموزش وپرورش بروجرد بیان کرد: مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به ستاد اسکان مسافران نوروزی مستقردرمحل اداره آموزش و پرورش درایام نوروز ازاین امکانات برخوردار شوند.
بروجرد با آب و هوای معتدل و165 اثر و بنای تاریخی درطول سال میزبان گردشگران بسیاری است.
این شهرستان با یک هزارو 606 کیلومتر مربع وسعت و بیش از350 هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع شده و با استان های همدان و مرکزی هم مرز است.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.