به گزارش خبرنگار ایرنا سید موسی خادمی در سخنان پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد ، پرهیز از برخی کینه توزی های شخصی را یکی از مهمترین راه های توسعه استان دانست و گفت: اگر برخی ها به جای تشدید اختلاف که در واقع خودزنی است به گسترش فضای نشاط و سرمایه گذاری در استان فکر کنند، لرستان راه پیشرفت ترقی و توسعه را با سرعت بسیار بیشتری طی خواهد کرد.
وی افزود: لرستان باید سهم بیشتری از کیک بزرگ پیشرفت را به خود اختصاص دهد و لازمه تحقق این مهم همصدا شدن مردم و مسئولین و پرهیز از اختلافات جزئی است.
خادمی افزود: مسئله توسعه استان باید به بخشی از گفتمان و فرهنگ روزمره مردم تبدیل شود و تنها در این صورت است که سرمایه گذار لرستان را برای فعالیت های اقتصادی خود انتخاب خواهد کرد.
استاندار لرستان در خصوص طرح های دهه فجر امسال نیز گفت: در این ایام یکهزار و 760 طرح با اعتباری بیش از 13هزار میلیارد ریال افتتاح شد که بیشتر آنها بهره برداری بود و کلنگ زنی طرح ها در اولویت قرار نداشت.
خادمی توضیح داد: برخی طرح های افتتاح شده مربوط به دهه 80 بود و اکنون نیز بالغ بر 100 طرح مهم در حوزه های گردشگری راهسازی و کشاورزی در مرحله اتمام است که با بهره برداری از آنها شاخص های اقتصادی استان دچار تحولات بنیادین خواهد شد.
وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمت را اوج وفاداری مردم لرستان نسبت به انقلاب اسلامی دانست و گفت: این راهپیمایی باشکوه تماشایی بودن حضور مردم لرستان را به معنای واقعی نشان داد.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.