به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مومن، ولایی و انقلابی لرستان در نخستین ساعات صبح امروز به سمت محل آغاز راهپیمایی حرکت کردند تا با اتحاد و همبستگی سیل خروشان ملت همیشه در صحنه را در خیابان های شهر جاری سازند.
راهپیمایان لرستانی مرد و زن، پیر و جوان و از هر قشر و جایگاهی ، همه آمده اند تا بار دیگر با آرمان های امام راحلشان بیعت کرده و ولایتمداری خود را به رهبر عزیز انقلاب عرضه کنند.
مردم لرستان در این راهپیمایی با در دست داشتن دست نوشته ها و پلاکاردها، تصاویر انقلابی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در صفوف محکم و یکدل جشن پیروزی انقلاب را برگزار کرده اند.
استان لرستان با داشتن مردمانی ولایی، همواره استانی سربلند در دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب بوده و امروز نیز با این حضور حماسی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام می افزاید.
در خرم آباد مرکز لرستان این راهپیمایی عظیم با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، یگان های نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان دستگاهها و اقشار مختلف مردم از جمله عشایر غیور، ورزشکاران، فرهنگیان و دانشگاهیان، جامعه کارگری و کارمندی در حال برگزاری است.
گفتنی است در شهرهای مختلف لرستان راهپیمایان در مسیرهای تعیین شده به سمت جایگاه پایانی حرکت می کنند و پس از قرائت بیانیه ، مراسم سخنرانی این روز بزرگ آغاز می شود.
راهپیمایی 22 بهمن که با حضور پرشور مردم در 11 شهرستان استان برگزار می شود، در شهر خرم آباد ساعت 9 آغاز شده و راهپیمایان با حرکت از میدان شهدا، خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب، خیابان انقلاب و در نهایت در میدان 22 بهمن تجمع می کنند.
گفتنی است سخنران ویژه این مراسم در خرم آباد دادستان کل کشور حجت الاسلام محمد جعفر منتظری است.
7274/6060
خبرنگار: مریم نریمانی **انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.