به گزارش ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این ارتباط سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد اظهار کرد: این محموله های قاچاق از جنوب و جنوب شرق کشور به قصد استان های مرکزی بارگیری شده بود که با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان کشف و ضبط شد.
وی افزود: امسال تاکنون سه هزار و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19درصد افزایش داشته است.
به گفته وی در 9ماهه نخست امسال سه هزارو 652 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 59باند تهیه وتوزیع منهدم و 230 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در این استان توقیف شده است.
سردار مهدیان نسب افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 522طرح پاکسازی نقاط آلوده با رویکرد دستگیری قاچاقچیان خرده فروش در استان اجرا شده است.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در 9ماهه نخست امسال سرقت در استان 6درصد کاهش داشته است، گفت: 99طرح حجمی طرح های عملیاتی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در لرستان انجام شده است.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.