به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی عبدی پور در اولین جلسه توجیهی ستاد بزرگداشت مقام معلم ، از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان‌های لرستان خبر داد.

وی افزود: در این دوره با رویکرد بومی و منطقه‌ای و اولویت شایستگی‌های علمی، پژوهشی، حرفه‌ای و معرفتی معلمان برگزیده شهرستانی و منطقه‌ای ، استانی و کشوری انتخاب و در هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

عبدی پور ادامه داد: کار تشکیل ستاد و بررسی پرونده‌های معلمان برگزیده در سطح مدارس از بهمن ‌ماه سال‌جاری آغاز خواهد شد.

وی با یادآوری این‌که یک معلم برگزیده هم به نمایندگی از معلمان برگزیده استان به کشور معرفی می‌شود، گفت: معلمان برگزیده استان در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام معلم، منطبق برفرهنگ غنی ملی (ایرانی - اسلامی)، نهادینه سازی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم و تعمیق مرجعیت و اثربخشی وی در جامعه را از اهداف کلی برنامه انتخاب معلمان برگزیده اعلام کرد.

عبدی پور با بیان اینکه انتخاب معلمان برگزیده براساس ملاک های عمومی و تخصصی است ؛اظهار داشت : تلاش شده تا با بومی سازی فرم انتخاب معلمان برگزیده به شایستگی های حرفه ای معلمان بیش از گذشته توجه شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 831262
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.