به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درجمع راهپیمایان محکومیت اغتشاشات اخیردر بروجرد در میدان تختی این شهرافزود: امروز ایران اسلامی دراوج اقتدار است و نقش تعیین کننده ملت ایران درمنطقه برکسی پوشیده نیست.
به گفته وی ایران اسلامی تاکنون با قدرت واقتدار توانسته توطئه دشمنان از جمله امریکا و اسرائیل را خنثی کند و شکست داعش در منطقه نیز از جمله ناکامی های آنها در جهان بود.
امام جمعه بروجرد اظهارکرد: بعد از شکست داعش درمنطقه امریکا و اسرائیل درصدد انتقام جویی برآمدند ونشستی را با هدف نا امن کردن اوضاع داخلی ایران درسلیمانیه عراق با حضورمنافقین برگزار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: مشکلات اقتصادی ملت ومشکلات موسسات مالی و اعتباری مردم باعث شد تا دشمنان از این اوضاع سواستفاده کنند و از تجمعات مردم دراین خصوص استفاده کرده و آشوب به پا کنند.
وی با اشاره به اینکه درآشوب های اخیرکشور رد پای سرویس های جاسوسی امریکا و اسرائیل و آل سعود به خوبی پیدا است، اضافه کرد: تخریب اموال عمومی و خصوصی درکشور توسط برخی از آشوبگران را نباید به پای ملت ایران گذاشت.
امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان از حوادث اخیر کشور ذوق زده شده اند زیرا آنان قصد دارند تا از مشکلات اقتصادی کشورسواستفاده کرده و کشور را به سمت نا امنی بکشانند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ملت ایران با آگاهی و بصیرت راه خود را از فتنه گران و آشوبگران جدا کردند زیرا با حمایت ترامپ از اغتشاشگران مشخص شد که حوادث اخیر یک توطئه برنامه ریزی ازسوی دشمنان انقلاب بوده است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران از بیکاری و مشکلات اقتصادی گله دارند، بیان کرد: اگرمسئولان به توصیه های رهبری در بحث اقتصادی مقاومتی توجه و با اقدام عملی دراین راستا فعالیت کنند این مشکلات در کشور به وجود نخواهد آمد.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: ملتی که پای اسلام و انقلاب ایستاده شایسته خدمت بی منت است و نباید بگذاریم مردم نگران معیشت خود باشند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی ادامه داد: اکنون که صف معاندین و اغتشاشگران از مردم معترض به مشکلات اقتصادی جدا شده است یکی ازمطالبات اصلی مردم رسیدگی جدی مسئولان به مشکلات اقتصادی می باشد.
وی اظهارکرد: مردم از مسئولان قضایی کشوردرخواست دارند تا با اغتشاشگران و آشوبگران که به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد می کنند برخورد جدی و قاطع کنند.
وی اضافه کرد: تنها راه حل مشکلات کشور وحدت، اتحاد ملت ومسئولان حول محور رهبری، اسلام، انقلاب و منافع ملی است.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: اغتشاشات اخیر در لرستان را نباید به اسم مردم ولایتمدار این استان گذاشت زیرا دراغتشاشات اخیر رد پای سعودی ها و تکفیری ها به خوبی پیدا شده و تعدادی از آنها نیز در شهرهای مختلف استان دستگیر شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی امروز ثابت کردند که پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان کشور را به اشوب و ناامنی بکشانند.
به گزارش خبرنگار ایرنا مردم شهرستان بروجرد در راهپیمایی ضد اغتشاش و آشوبگری که از میدان قیام به سمت میدان تختی بروجرد برگزار شد شرکت کردند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.