حبیب الله حدادی روزیکشنبه درگفت وگوبا خبرنگارایرنا افزود: با بهره برداری ازچهارواحد درحال ساخت تصفیه خانه فاضلاب بروجرد 100 هزارانشعاب فعال می شود.
وی اظهارکرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال 30 درصد شهربروجرد به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند.
مدیرشرکت آب وفاضلاب شهری بروجرد با اشاره به اینکه طول شبکه اصلی فاضلاب شهری بروجرد 600 کلیومتراست، بیان کرد: تا کنون 80 درصد ازلوله کشی ولوله گذاری آن انجام شده وفازدوم این طرح نیزبا مشخص نمودن 10 پیمانکاردربیش از20 نقطه ازشهر بروجرد آغازمی شود.
حدادی اضافه کرد: ازمجموع حدود 550 کیلومترشبکه فرعی فاضلاب این شهرتا کنون30 درصد برابربا 150 کیلومترانجام شده که دراجرای طرح فاز دوم نیز به 50 درصد خواهد رسید.
وی ادامه داد: هزینه اجرای هریک کیلومترازاجرای طرح فاضلاب درشهربروجرد با احتساب هزینه حفاری وآسفالت 2میلیارد ریال است.
مدیرشرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: اجرای شبکه فاضلاب شهری بروجرد درشهرک ها و واحدهای مسکن مهرازسوی تعاونی ها انجام می شود.
حدادی یادآورشد: با توجه به اینکه اجرای طرح دوم شبکه فاضلاب بروجرد به دلیل گستردگی در20 نقطه ازشهرمشکلات ترافیکی و سختی برای تردد شهروندان به ویژه سالمندان خواهد داشت که ازشهروندان درخواست می شود با شرکت آب و فاضلاب دراین راستا همکاری لازم را انجام دهند.
وی گفت: شهروندان می توانند با ارائه درخواست و پر کردن فرم حق اشتراک و مراجعه به امورآب و فاضلاب شهری نسبت به تقسیط هزینه آن تا هشت قسط اقدام نمایند.
مدیرشرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد مجموع مشترکان آب خانگی این شهررا 105 هزارمشترک اعلام کرد، وافزود : تاکنون ازاین تعداد 27 هزارمشترک به شبکه فاضلاب متصل شهری شده اند.
7273 /6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.