به گزارش روز چهاشنبه ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان ،صارم رضایی اظهار کرد: این حوادث براثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین توسط برخی از رانندگان در جاده های استان رخ داده که در اثر این حوادث 82 نفر مجروح شده و 5 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
وی افزود: شدیدترین این حوادث، برخورد بین دو دستگاه اتوبوس و تریلی در کیلومتر 20 محور دورود - خرم آباد بود که براثر این برخورد 35 نفر از سرنشینان این دو خودرو مجروح شده و یک نفر نیز در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را ازدست داد.
رضایی خاطر نشان کرد: در تصادف دیگری در کیلومتر 60 محور خرم آباد - اندیمشک ( آزاد راه خرم زال) براثر برخورد 6 دستگاه وسیله نقلیه سبک وسنگین 13 نفر مجروح شدند که توسط عوامل امدادی وهمچنین با همکاری عوامل اورزانس مصدومین این حادثه به مراکز درمانی انتقال داده شدند .دراین حادثه 3 نفر جان خود را ازدست دادند.
لازم به یادآوری است عملیات امدادرسانی در این حوادث با همکاری بیش از 50 نفر از امدادگران ونجاتگران مستقر در پایگاه های امداد ونجات جاده ای انجام گرفته که بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی امدادی به هموطنانمان می باشند.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.