طاهر فتح الهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان در حین گشت زنی در دامنه جنوبی گرین این شکارچیان را دستگیر کردند که از آنان 2 قبضه اسلحه شکاری و تعداد 44 عدد فشنگ کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه این متخلفین با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند، عنوان کرد: 2 روز قبل هم در منطقه سراب شهباز شهرستان یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از یک متخلف زیست محیطی کشف و ضبط و با هماهنگی قاضی کشیک و دستور وی جهت سیر مراحل قضایی تحویل پاسگاه انتظامی کاکارضا شد.
فتح الهی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل سرما و حرکت حیات وحش به ارتفاعات پایین تر ، این اداره اقدام به گشت و کنترل شبانه روزی مناطق زیست محیطی نموده و از کلیه هم استانی های عزیز تقاضا دارد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با سامانه 1540 اطلاع رسانی نمایند.
منطقه صید و شکار ممنوع گرین با 70 هزار هکتار مساحت یکی از سایت های حساس زیست محیطی است که در گستره شهرهای سلسله، نهاوند و دلفان قرار دارد و فاقد پاسگاه محیط بانی برای حفاظت بهتر از گونه های جانوری است.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.