محمد شرفی نصیری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی لازم است برای جلوگیری از ورود آب های سطحی و برگشت آنها به مسکن مهر مشکلات کانال خروجی این منطقه برطرف شود.
وی اظهار کرد: کانال سنگی کوی بسیجیان و مسکن مهر هرساله با مشکلاتی مواجه است که در جلسه مشترک با معاونت عمرانی استاندار مقرر شد هزینه آن به سه بخش بین ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه ای و شهرداری پلدختر تقسیم شود.

** پل جدیدی برای دفع آب های سطحی پلدختر احداث می شود
معاون اداره راه و شهرسازی استان لرستان نیز در حاشیه بازدید از سایت مسکن مهر پلدختر به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی احداث پل مسکن مهر پلدختربرای دفع آبهای سطحی بزودی آغاز می شود.
صادق مریدی افزود: پل فعلی واقع در منطقه تنگ علی با وجود سه لوله به دهانه یک متر برای دفع آب های سطحی این منطقه کافی نیست و موجب برگشت آب به ساختمان ها می شود لذا باید در این منطقه برای خروج آب های سطحی در اولین فرصت نسبت به ساخت پل استانداردی با کانالی به عرض سه متر اقدام شود و عرض معبرآن به گونه ای باشد که عبور و مرور روی آن انجام شود.
وی گفت: کانال بتونی این پل باید توسط شهرداری، آب منطقه ای و راه و شهرسازی احداث شود تا از ورود آب به مسکن مهر به ویژه سمت راست آن جلوگیری شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.