به گزارش خبرنگارایرنا حجت السلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: امریکا و غرب به دنبال نوشتن طرحی جدید برای مقابله با موشک هایب بالستیک ایران و دائمی کردن برجام و بازرسی از سایت های نظامی ایران هستند.
وی اظهارکرد: سفرهفته آینده آمانومدیرکل آژانس انرژی اتمی به ایران نیز درراستای بررسی موضوع بازرسی ازسایت های نظامی ایران انجام می شود.
وی اضافه کرد: برجام باعث شده امریکا و غرب دچار توهم شوند که اگر درحوزه های مختلف به ایران فشار وارد کنند ایرانیان تن به مذاکره داده و تسلیم درخواست های آنها می شوند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به سخنان مهم رهبرمعظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) بیان کرد: قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره و چانه زنی نیست.
حجت السلام والمسلمین ترابی ادامه داد:عناصراقتدارملی ایران اسلامی باید به روز شده و تقویت شود و زیرا دشمنان می خواهند اقتدارملی کشوررا تضعیف کنند.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه بازرسی ازسایت های نظامی و معامله بر سر توان موشکی خود را به هیچکس نخواهد داد واین موضوع باید درسفر آمانو مدیر کل آژانس انرژی اتمی به ایران به طور صریح اعلام شود.
خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: امام خمینی (ره) حسین فهمیده نوجوان بسیجی را رهبر انقلاب خواند و ما نیز وظیفه داریم تا به بهره گیری ازابزارهای هنری روز به معرفی زوایای زندگی این نوجوان بسیجی برای نسل امروز و فردا بپردازیم.
حجت السلام والمسلمین ترابی اظهار کرد: عدم پاسخگویی به نیازهای جوانان و نوجوانان و بی توجهی به این سرمایه بزرگ ملی کشور باعث هدر رفتن استعدادهای آنها خواهد شد.
وی اضافه کرد: یکی ازمهمترین مراکزی که می تواند شور و نشاط جوانان و نوجوانان را با جهت گیری صحیح پرکند سازمان بسیج دانش اموزی خواهد بود که با هدف ترویج تفکر بسیحی در کشورفعالیت می کند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: درشرایط امروز کشور و با توجه به توطئه های بسیاری برای انحراف جوانان و نوجوانان بسیج دانش اموزی می تواند این هجمه های فراوان را خنثی کند.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.