به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر چهارشنبه در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته ناجا در بیت امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ایمان به خدا، حاکمیت تقوی و اخلاق و تبعیت از ولایت و رخبری از عوامل امنیت پایدار است اظهار کرد: یکی از عوامل اقتدار، امنیت پایدار است که ایمان و اعتقاد به خدا، حاکمیت اخلاق و تقوی، تبعیت از ولایت و رهبری و وحدت، اتحاد و انسجام عمومی از عوامل آن است.
آیت الله میرعمادی برهم زدن نظم عمومی، اخلال در امنیت داخلی و حرکت ایضایی در کشور را از راه های مقابله استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
وی با اشاره به به اینکه توطئه جدید دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی متوجه نیروی انتظامی است گفت: سرویس های اطلاعاتی دنیا برای تهمت زدن به مسئولان نظام جمهوری اسلامی دست به دست هم داده و سیل تهمت را به راه می اندازند.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به تهمت های اخیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی بر علیه رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از توطئه های امروز استکبار جهانی علیه ایران تهمت زدن به شخصیت های سیاسی، بردن آبروی افراد، ایجاد مزاحمت های درونی، ایجاد فضای التهاب در جامعه و برهم زدن آسایش مردم است.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: دست دشمنان به اقدامات وسیع در کشور نمی رسد و از این رو تهمت می زند که نیروی انتظامی خنثی کننده توطئه دشمنان است.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت و مظهر قدرت نظام و برقرارکننده امنیت پایدار در جامعه است.
فرمانده انتظامی لرستان نیز در این دیدار گفت: در 6ماهه نخست امسال 2 تن و نیم انواع مواد مخدر در استان کشف و باندهای تهیه و توزیع توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: رویکرد پلیس پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است که در 6 ماهه نخست امسال 12 هزار و ٤٨٣ نفر در این رابطه دستگیر شده اند.
وی با اشاره به متلاشی شدن ٣٤ باند تهیه و توزیع کالای قاچاق در سال جاری در لرستان و افزایش ١٠درصدی کشف کالا قاچاق گفت: ارزش کالاهای مکشوفه از این افراد چهارهزارو 220میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه در شهریورماه سال جاری 16طرح پیشگیرانه و چهار طرح عملیاتی و نظارتی و کنترل در لرستان اجرا شده است افزود: 388طرح در شهریور ماه امسال در این استان اجرا و هفت نقطه آلوده در لرستان پاکسازی شده است.
سردار مهدیان نسب با اشاره به وجود 64 دوربین فعال در سطح استان گفت: توقیف 137موتورسیکلت با پلاک مخدوش، رصد یکهزارو 343 نفر افراد سارق و مشکوک و دستگیری 952نفر مجرم از طریق دوربین های کنترل پایش در لرستان از جمله خدمات نیروی انتظامی دراستان بوده است.
هفته نیروی انتظامی هرساله از چهاردهم تا بیست و یکم مهر ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
٣٢١٠/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.