به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر افزود: رییس جمهوری آمریکا با سخنان ضد و نقیض مدعی است منشا هرج و مرج موجود در منطقه ایران است.
امام جمعه پلدختر گفت: نخست وزیر اسراییل همراه با همسرش سخنان ترامپ را تایید کرد جای تاسف است که کشوری که ادعای کدخدایی منطقه را دارد این سخنان را تایید می کند.
وی با تقدیر از خدمات استاندار سابق لرستان برای موفقیت خادمی استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: انتظار می رود استاندار جدید لرستان از نزدیک مسایل و مشکلات مردم شهرستان ها را بررسی و به خواسته آنها رسیدگی کند.
حجت الاسلام سوری افزود: ممکن است برخی مسئولان نتوانند زبان گویای مردم باشند بنابراین استاندار جدید لرستان باید در میان مردم حضور پیدا کند تا مشکلات آنها را از نزدیک لمس کند.
وی گفت: استاندار لرستان در استخدامی ها عدالت را مدنظر داشته باشد و هرکس که شرایط دارد زمینه خدمت را برای او فراهم کند نه اینکه افراد توانا به سبب آشنا بازی از خدمت محروم و باز بمانند.
وی افزود: استاندار لرستان به مناطق محروم به ویژه شهرستان پلدختر به عنوان هویزه ثانی عنایت بیشتری داشته باشد که مردم پلدختر در دفاع از نظام اسلامی هیچگاه کوتاه نیامده و همیشه در صحنه حاضر بوده اند.
نمازگزاران پلدختری پس از اقامه نماز جمعه در پاسخ به اظهارات سخیف و توهین آمیز رییس جمهوری آمریکا از محل مسجد جامع شهر پلدختر تا خیابان هفتم تیر این شهر راهپیمایی کردند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.