به گزارش ایرنا، سردار محمد مهدیان نسب روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه مزاحمت ها و برداشت های غیرقانونی اینترنتی بیشترین تخلف در این مدت بوده است، اظهار کرد: امسال 104 باند سرقت متلاشی و 335 سارق نیز در استان دستگیر شدند.
وی با اشاره به متلاشی شدن 31 باند قاچاق کالا در 6 ماه نخست امسال در لرستان نیز گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در 6ماهه نخست امسال 2تن مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و 12هزارو 500نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر شده است.
به گفته وی 400 معتاد نیز به مراکز نگهداری ماده 15 و 16 ترک اعتیاد تحویل داده شده است.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: 45هزار پرونده قضایی توسط کلانتری ها و پاسگاه ها رسیدگی شده و این رسیدگی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد افزایش داشته است.
سردار مهدیان نسب ادامه داد: 309هزارو 154 تماس توسط مردم در 6ماهه نخست امسال با پلیس گرفته شده که 65درصد این تماس ها عملیاتی و 35درصد دیگر درخواست راهنمایی و مشاوره بوده است.
به گفته وی 88درصد سرقت واقع شده در لرستان کشف شده است.
وی ادامه داد: در برخی شهرستان های استان 11درصد افزایش تصادفات فوتی درون شهری در 6ماهه نخست امسال شاهد بوده ایم که در این خصوص با اجرای طرح انظباط اجتماعی و با کمک مردم و مسئولین امیدوار به کاهش این آمار هستیم.
سردار مهدیان نسب ادامه داد: 182نقطه حادثه خیز در لرستان شناسایی شده که 47نقطه در الویت کاری قرار دارد که به استاندار لرستان معرفی و مسئولین مربوطه اقدام به اصلاح مهندسی نقاط خواهند کرد.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.