به گزارش ایرنا ، امام جمعه پلدختر در این آیین گفت: کسانی که بستر سلامت را فراهم می کنند به عنوان پیشگامان این حوزه در مراکز مختلف اهداف نظام را پیگیری می کنندکه این نظام برگرفته از آموزه های دینی و اعتقادات ما است و این انقلاب ادامه دهنده انقلاب رسول خدا است.
حجت الاسلام محمد سوری از زحمات بهورزان در پیشبرد نظام سلامت تقدیر کرد و افزود:بهورزان و همه کسانی که در حوزه سلامت خدمت می کنند نیز باید انگیزه و فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و در خدمت بیماران باشند.
وی گفت: جامعه سلامت باید در این حوزه بستر را به گونه ای فراهم کنند که بیمار علاوه بر دغدغه های بیماری، نگرانی هزینه درمان نداشته باشد.
حجت الاسلام سوری افزود: در جامعه اسلامی هرکس در هر حوزه و لباسی که خدمت کند به عنوان بسیجی در خدمت دین و نظام است و این به عنوان شاخص و معیار است.
حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه معمولان نیز در این آیین گفت: قبل از انقلاب روستاها و حتی شهرستان های ما وضعیت بهداشت اجتماعی و محیطی مناسبی نداشتند و در خیلی از روستاها مردم همراه با احشام زندگی می کردند اما به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور فضای بهداشتی فراهم است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ولایت مرکز انسجام و وحدت در جامعه اسلامی و پس از انقلاب اسلامی نقش ولایت در حکومت به عینه مشخص است و ولایت در طول تاریخ مظلوم بوده است.
سیدحمیدرضا کاظمی افزود: به برکت و یمن وجود ولایت در حکومت اسلامی ایران در بین بلاد مختلف وحدت و یکپارچگی به ویژه در بین مسلمانان شکل گرفته است.
وی گفت: انتظار می رود بین مردم ومسوولان با محوریت ولایت وحدت و انسجام جهت خدمتگزاری به بهترین مردم دنیا وجود داشته باشد تا به عنوان دولت اسلامی و قوای سه گانه در کنار علما و روحانیت با وحدت به بهترین امت اسلام خدمت کنیم.
وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای در حال توسعه است افزود:نظام اسلامی با سرعت بالا در حال رشد است و در شهرستان پلدختر نیز جا دارد از مدیریت و پرسنل پر تلاش مرکز بهداشت تقدیر کرد .
در ادامه از 87 بهورز شهرستان پلدختراز سوی شبکه بهداشت و درمان تجلیل شد .
در این مراسم امامان جمعه پلدختر و معمولان ، نماینده پلدختر در مجلس ، فرماندار ، جمعی از مسوولان محلی ، پرسنل شبکه بهداشت و بهورزان در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد پلدخترحضور داشتند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.