به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید محمود علوی طی نشستی در محل حوزه علمیه کمالیه خرم آباد که به مناسبت بزرگداشت دو شهید گرانقدر رجایی و باهنر ترتیب داده شده بود، گفت:سفر به لرستان و آشنایی بیشتر با رشادت ها و تاریخ ولایتمدار قوم لر مسرت بخش است و ارادت ما به استان لرستان را بیشتر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: قوم لر همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی با خدمات ماندگار بزرگانی چون آیت الله العظمی بروجردی ، آیت الله کمالوند ، شهیدان رحیمی ، آیت الله طاهری ، آیت الله قاضی ، علامه بحر العلوم " ره " و ....همواره نمونه ی دینداری ، ولایتمداری و دلاوری بوده اند.

وی در ادامه افزود: مهندس بازوند استاندار پرتلاش لرستان همواره با با مدیریت جهادی خویش قدمهای خوبی برای مردم ولایت مدار لرستان برداشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
وزیر اطلاعات امنیت پایدار در کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای سپاه پاسدران،نیروی انتظامی و نیروهای قضایی عنوان کرد که زیر سایه مقام معظم رهبری به کشور خدمت می کنند.

انتقاد سازنده از دولت با سنگ اندازی فرق دارد

حجت الاسلام و المسلمین علوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایین بودن قیمت نفت و مشکلات رکود اقتصادی در دولت یازدهم افزود:این دولت در شرایط دشواری کار خود را آغاز کرد اما کماکان با وجود همه مشکلات و تکیه بر قدرت مردم عزیز ایران برای خدمتگزاری به آحاد جامعه کمر همت بست و لازمه خدمتگزاری بیشتر دولت نیز به وحدت، برادری و همدلی بین ملت و دولت وابسته است، زیرا عدم همکاری این دو رکن موجب متضرر شدن مردم و جامعه می شود.

دکتر علوی تصریح کرد: برخی اقشار به بهانه انتقاد و نارضایتی، سودای جنگ روانی و سنگ انداختن علیه دولت را در سر دارند اما باید توجه کرد که نقد سازنده با خصومت و سنگ اندازی متفاوت است و مسلما دولت با کسی خصومت و دعوا ندارد بلکه از انتقاد سازنده نیز استقبال می کند.

وزیر اطلاعات در بخش پایانی سخنان خویش خاطرنشان کرد: دولت یازدهم قدم های مطلوبی برای کشور برداشته و امیدوار هستیم که دولت دوازدهم نیز قدم های موثرتری بردارد و شاهد تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باشیم.

معادلسازی شیوه مدیریتی رجایی و باهنر یعنی مدیریت جهادی

گفتنی ست: در این جلسه استاندار لرستان نیز ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت:این دو شهید عزیز باید الگوی مدیریتی ما باشند و بر ماست که این الگوی مدیریتی را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.
مهندس بازوند خطاب به مدیران حاضر در جلسه افزود:معادلسازی شیوه مدیریتی شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر مسیر نیست مگر با اولویت قرار دادن مدیریت جهادی در سر رشته امور لذا مدیران موظفند در راستای اشتغال و تولید زیر چتر اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730094
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.