به گزارش ایرنا ، احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از یکهزارو 136 واحد مسکن مهر لرستان افزود: در دولت یازدهم 55 درصد اسناد اعیانی واحدهای مسکن مهر اخذ شد و تسهیلات بانکی را 2 مرحله از 250 تا 300میلیون ریال و از 300 تا 400 میلیون ریال افزایش داده ایم.
وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت زمان بازاقساط تسهیلات از 15سال به 20سال تغییر یافته بیان کرد: به علت مکان یابی های نادرست بخشی از واحدهای مسکن مهر در کشور بدون متقاضی مانده است.
وی اضافه کرد: تنها یکهزارو 120 واحد مسکن مهر در لرستان باقی مانده که جشن پایان مسکن مهر را در این استان تا پایان سال خواهیم گرفت.
اصغری مهرآبادی به دستور رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل و به اتمام رساندن مسکن مهر تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: در استان های زنجان و یزد پرونده مسکن مهر بسته شده و در 10 استان دیگر تا پایان آذرماه مسکن مهر به اتمام می رسد.
وی افزود: در کشور 110هزار واحد فاقد متقاضی وجود دارد که شرایط تاهل ، پنج سال سکونت، نداشتن مالکیت خصوصی و نگرفتن زمین از دولت را حذف کرده ایم که متقاضیان بتوانند از شرایط حاضر استفاده کنند.
به گفته وی 2هزارو 500 واحد آموزشی مسکن مهر در کشور نیاز داریم که ساخت 500 واحد آموزشی آن توسط راه و شهرسازی آغاز شده و 240 واحد آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.
همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از یکهزار و 136 واحد مسکن مهر لرستان روز سه شنبه با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
با تکمیل این واحدها ، پرونده طرح مسکن مهر لرستان تا پایان امسال بسته می شود.
امروز همچنین بهره برداری از مسجد مسکن مهر خرم آباد که در زمینی به مساحت 600متر مربع ساخته شده است نیز آغاز شد.
9872/3210/6060
خبرنگار: اله یار محمودی فر ** تنظیم کننده: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.