به گزارش خبرآنلاین لرستان، پس از بازدید از چهار واحد صنعتی میلاد خرم تولید کننده فوم، شیرینی پانیذ ماداکتو تولید کننده شیرینی، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند تولید کننده لوازم پزشکی و بهداشتی و واحد صنعتی آسام صنایع جهان جلسه ای نیز در محل ساختمان کسب و کار با حضور دادستان شهرستان خرم آباد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین تعدادی از صنعتگران شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد تشکیل شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان و سایر عوامل دستگاه قضایی در شهرکها و واحدهای صنعتی باعث می شود که آنها نیز از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات صنعتگران قرار گرفته شوند.

بختیار رازانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت شهرکهای صنعتی استان، افزود: صنایع کوچک و متوسط محور اصلی تولید هستند و صنایع کوچک و متوسط (sme) از آن جهت حائز اهمیت است که بیش از 96 درصد صنایع کشور در زمره صنایع کوچک (زیر 50 نفر شاغل) و متوسط (بین 50 تا 100 نفر شاغل) قرار دارند..

وی به آمار واحدهای تحت تملک بانک‌ها در سطح شهرکهای صنعتی استان اشاره کرد و گفت: عمده ترین مشکل صنعتگران خصوصا صنایع کوچک و متوسط تملک واحدهای صنعتی آنها توسط بانکها می باشد، به طوریکه استان لرستان دارای بالاترین تملک واحدهای صنعتی توسط بانکها در کشور می باشد، که انتضار می رود دستگاه قضایی در این خصوص واحدهای صنعتی را حمایت کند و واحدهای صنعتی مذکور به صاحبان خود واحدها بازگردانده تا مجددا چرخه تولید آنها فعال شود.

رازانی افزود: در این جلسه مقرر گردید تور صنعتی با حضور قضات دستگاه قضایی جهت آشنایی آنها با شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدات و محصولات آنها برگزار شود.

وی گفت: هدف دیگر ما از برگزاری تورهای صنعتی، بازدیدها و جلسات با عوامل دستگاه قضایی آشنایی آنها با قوانین و مقررات شهرکها و نواحی صنعتی و آیین نامه قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرکها می باشد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 727935
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.