محسن صیرفی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: همچنین درراستای اجرای این طرح وبا راه اندازی بخش جراحی قلب وآنژیوگرافی بروجرد ازسال 94تا کنون بیش از 130مورد عمل قلب بازدراین مرکزبا کمترین هزینه انجام شده که ازتحمیل هزینه اضافی بر بیماران ومهاجرت به شهرهای همجوارجلوگیری شده است.
وی اظهارکرد: بخش جراحی قلب بیمارستان امام خمینی(ره) بروجرد دارای 2 اتاق عمل و6 تخت آی سی یو برای مراقبت های بیماربعد از عمل است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: ازسال گذشته تاکنون نیز حدود 10 مورد عمل پیوند دست وانگشت دربیمارستان چمران بروجرد با موفقیت کامل انجام شده است.
صیرفی بیان کرد: موفقیت عمل های قلب و پیوند موجب شده تا اعتماد مردم افزایش و بیماران برای ادامه درمان از شهرهای همجوار به این مرکزمراجعه نمایند.
وی ادامه داد: شهرستان بروجرد از کمبود پرستارمرد رنج می برد بطوریکه براساس استاندارد بیمارستانی باید به ازای هر2 تخت یک پرستار فعالیت کند در حالی که درمراکز درمانی بروجرد به ازای هرچهار تخت یک پرستار مشغول به کاراست.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به تجهیز و آماده افتتاح بودن بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی گفت: بیمارستان 230تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته غرب کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان می باشد.
صیرفی افزود: این بیمارستان دارای 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس، 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی است که به بهره برداری از آن بخش عمده ای از مشکلات درمانی این شهرستان برطرف خواهد شد.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.