به گزارش خبرآنلاین لرستان متن این بیانیه بدین شرح است:
همشهریان ارجمند
این روزها هجمه شدیدی از سوی کسانی با اهداف مشخص به فرزندان و خدمتگذاران شما در بیمارستان شفا می شود. به دروغ با مطبوعات تماس می گیرند و به عنوان خانواده داغدار و مصیبت دیده از شفا شکایت می کنند، تجمعات ده نفری به عنوان تحصن خانواده های داغدار تشکیل می دهند و تلاش وسیعی می کنند تا با رسانه ای کردن ان خدمات شبانه روزی بیش از ٧٠٠ نفر از فرزندان شما را بی ارزش نمایند.
گرچه تشخیص اینکه چه اهداف و چه دستهایی پشت این هجمه وسیع قرار دارد کار سختی نیست ولی توجه شما عزیزان را به نکات ذیل جلب می نمایم.
١- هر بیمارستانی در هر جای دنیا به خاطر رسالت حرفه ای و ابرو و اعتبار خود، تلاش می کند که بهترین نتیجه را در درمان بیماران بگیرد ولی به عنوان یک اصل مسلم علمی و پزشکی ، اگر آسیب وارده به بدن یا یک ارگان از یک حدی گذشته باشد امکان درمان وجود نخواهد داشت. وقتی بیماری سرطان پیشرفته داشته باشد، یا ضربه مغزی شدید شده باشد یا سکته وسیع قلبی کرده باشد، از هیچ بیمارستانی در هیچ جای دنیا کاری ساخته نیست.
٢-ملاک برای ارزیابی عملکرد و کیفیت درمان بیمارستانها در همه جای دنیا درجه بیمارستان است که شفا درجه یک است، میزان رضایتمندی است که در شفا بالای ٩٨ درصد است، میزان مرگ و میر به خصوص در بخشهای ویژه است که بعنوان مثال در یکسال و نیم گذشته در بخش ccu شفا حتی یک مرگ نداشته ایم و بعد از ٩ سال فقط یک مرگ مادر داشته ایم و هزاران مورد و شاخص دقیق علمی که قابل ارائه است.
٣- در بیمارستان شفا حدود ٧٠٠ شغل مستقیم و بیش از ٢٠٠٠ شغل غیر مستقیم ایجاد شده، ١٠ پزشک فوق تخصص تمام وقت یا نیمه وقت فعالیت دارند و حدود ١٩٠ پزشک عمومی ، متخصص، دندانپزشک و ... مشغول درمان مردمند.هرماه هزاران بیمار بخوبی و با کمترین هزینه در قیاس با سطح کیفی خدمات، درمان م یشوند و به اغوش خانواده برمی گردند.
٤- هیچ فعالیت خیریه و عام المنفعه ای در شهر انجام نمی شود مگر اینکه شفا هم سهمی در ان داشته باشد. سرپرستی ایتام، تامین هزینه زندگی مادران سرپرست خانوار، کمک به تیمهای ورزشی ، فعالیتهای فرهنگی مانند طرح شعارهای فرهنگی و زیست محیطی و اخلاقی با پرده های پشت نویسی مینی بوسها و ... تنها بخشی از فعالیتهای شفا طی ١٦ سال فعالیت بوده است.
اینها و هزاران خدمت دیگر که در این مختصر نمی گنجد را عده ای انگشت شمار با اهداف و سر منشاء مشخص و معلوم و با دروغ و تهمت و افترا ، سعی در تخریب و کتمان و وارونه جلوه دادن ، دارند. غافل از اینکه مردم فهیم و فرهیخته ما نشان داده و خواهند داد که خدمتگزاران واقعی خودرا در هر زمینه ای از فرصت طلبان و رانت خواران و تخریب گران ریاکار به خوبی تشخیص داده و خواهند داد و اجازه نخواهند داد که عده ای با قصد و غرض معلوم ، انگیزه خدمت را در دل خدمتگزاران واقعی شان از بین ببرند.

خاک پای مردم ایران
روح اله فکوری
١٤ تیرماه

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 692681
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.