عارف سعیدیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه آغاز این اردوی تدارکاتی افزود: تومیسلاواویچ فقید قبل از بازی‌های جام‌جهانی 98 فرانسه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان را در کمپ ورزشی نساجی بروجرد برپا کرد و خیلی‌ از کارشناسان قوای بدنی خوب تیم ایران دراین اردو را ناشی از تمرینات دراین کمپ می‌دانستند.
به گفته وی کمپ ورزشی نساجی بروجرد دارای زمین تمرینی بسیاربا کیفیت، سالن وزنه برداری مجهز و استخر کامل می‌باشد وچسبیده بودن محل اسکان بازیکنان به زمین تمرین سبب می‌شود تمرکز کامل کادر فنی و بازیکنان به صورت کامل برروی تمرینات حفظ شود.
وی اظهار کرد: آب وهوای معتدل و مطبوع بروجرد دراین فصل سال و همچنین ارتفاع متناسب این شهرازسطح دریا سبب می‌شود که تیم مس تمرینات بسیارخوبی را درهفته‌ی پیش رو دراین شهرپشت سر بگذارد.
سرپرست تیم مس کرمان اضافه کرد: در این اردو فقط بحث بدنسازی و تمرینات تاکتیکی وجود دارد و بازی تدارکاتی دراین شهر نخواهیم داشت.
وی افزود: پس از بازگشت به کرمان تمرینات تیم سه روز تعطیل خواهد شد و پس از این استراحت تیم تمرینات مجدد خود را در کرمان آغاز خواهد کرد و چند بازی تدارکاتی را نیز برگزار می کند.
سعیدیان وضعیت تمرینات تیم فوتبال مس را تا امروز بسیار خوب ارزیابی کرد وگفت: بازیکنان ما با نشاط و شادابی خاصی تمرینات سخت پیش فصل را تا امروز پشت سر گذاشته‌اند و تیم با انگیزه‌ی مس در این فصل مترصد شروع بازی‌ها می‌باشد.
به گزارش خبرنگار تیم فوتبال مس کرمان برای حضوردرلیک دسته یک کشور در مجموعه ورزشی نساجی بروجرد به مدت یک هفته اردوی آمادگی برگزار می کند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.