به گزارش ایرنا راهپیمایی دشمن شکن و با شکوه روز جهانی قدس با حضور تشکل ها و گروه های مختلف، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان، اصناف، بازاریان، مسئولان و کارمندان دستگاه های اجرایی در دورود برگزار شد.
در این راهپیمایی باشکوه که از ساعت 12 ظهر امروز در دورود آغاز شد، راهپیمایان ندای حمایت از آزادی فلسطین سر دادند و نمونه ای از همدلی در دفاع از اصول و آرمان های والای انقلاب اسلامی را متجلی ساختند.
مردم روزه دار با حضور منسجم و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت های گره کرده با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اسراییل غاصب اعلام کردند.
مردم همیشه در صحنه دورود با حمل پرچم ها و پارچه نوشته هایی با مضامین شعارهای ضد استکباری راهپیمایی روز جهانی قدس را از میدان امام حسین(ع) این شهر آغاز کردند و پس از طی مسیر میدان شهدای هفتم تیر، میدان آزادگان و بلوار معلم در مصلای امام خمینی (ره) گرد هم آمدند.
راهپیمایان با مشت های گره کرده و یک صدا فریادهای 'مرگ بر اسراییل'، ' مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر آل سعود'، 'حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است' و 'مرگ بر استکبار' را سر دادند و حماسه ای بی بدیل خلق کردند.
در پایان این آیین بیانیه 9 ماده ای در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین قرائت و راهپیمایان با شعارهای الله اکبر آن را تایید کردند.
7268/3022
خبرنگار: میلاد باقری ** انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.