به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز پنجشنبه دردیدار کارکنان دادگستری شهرستان بروجرد که در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد افزود: قوه قضاییه بازوی قدرتمند نظام و باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ضعف قوه قضاییه موجب تضعیف نظام می شود رسالت قوه قضاییه در تامین امنیت، آسایش، آرامش واجرای عدالت بسیارخطیرواثر گذاراست.
وی اضافه کرد: دستگاه قضا ملجا و پناه مظلومان است و مردم باید ازوجود دستگاه قضایی احساس امنیت کنند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: بخش اعظم امنیت داخلی کشور مرهون زحمات دستگاه قضایی است و این موضوع رسالت این دستگاه عدالت گستررا افزایش می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه شغل قضات دادگستری بسیارخطیر و مهم است ادامه داد: قضات باید با غلبه برنفس اماره خود به درجه ای از خودسازی برسند که در مراحل مختلف کارقضاوت دچار لغزش نشوند.
وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای خودسازی است براین اساس کارکنان دادگستری باید با استفاده از تعالیم و آموزه های دینی این ماه خود را به درجه عالی ازرشد معنوی برسانند.
به گزارش خبرنگار ایرنا کارکنان دادگستری بروجرد با حضور درگلزار شهدای بروجرد درآغاز هفته قوه قضاییه با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.
به گزارش ایرنا به جهت ارج نهادن به مقام والای قضاء وقضاوت وتکریم ازمقام شامخ شهید مظلوم دکتربهشتی اوّلین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران هفته اوّل تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روز بهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.