به گزارش خبرآنلاین لرستان،مرتضی شیروانی با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: وجود راههای استاندارد و ایمن و شبکه حمل و نقل به روز از زیرساختهای مهم توسعه اقتصادی، رونق تولید و اشتغال به شمار می رود از این رو با دستور مدیرکل استان از ابتدای سال، تحقق اهداف این نامگذاری در دستور کار ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت.
مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد افزود: در این راستا از همان روزهای ابتدایی سال ۹۶، همه عوامل در حیطه وظایف کاری خود به طور جدی وارد عمل شدند تا علاوه بر انجام وظایف معمول، بر شعار سال نیز جامه عمل بپوشانند.
وی با اشاره به عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرم آباد گفت: در دو ماه اول سال جاری اقدامات قابل توجهی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز استان انجام شده که از جمله آن می توان به لایروبی ۴۵ دستگاه پل و آبرو، ۱۴هزار مترمکعب خاک برداری در کناره راهها، اصلاح قنوها به طول ۴۰هزار متر و ۵۰۰ کیلوگرم قیرپاشی در سطح راههای این شهرستان اشاره کرد.
شیروانی از انجام ۱۰ هزار مترمکعب ریزش برداری در سطح راه های شهرستان خرم آباد خبر داد و گفت: درمجموع طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال نیروهای راهداری خرم آباد در قالب ۱۷ اکیپ به مدت ۷۰ ساعت کار برقراری تردد و رفع انسداد ناشی از تصادفات در محورهای این شهرستان را به انجام رسانده اند.
وی ادامه داد: پاکسازی ۴۰ هزار متر قنو، ۴۵ کیلومتر پاکسازی حریم راه، ۳۰ کیلومتر گریدرزنی راه با رویه شنی، اجرای ۲۵ کیلومتر تسطیح و شیب بندی شانه راه و همچنین اصلاح افتادگی شانه راه به طول ۲۵ کیلومتر بخش دیگری از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرم آباد در دوماهه اول سال جاری است.
مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد گفت: در ادامه خدمات این اداره می توان از اجرای لکه گیری هندسی به میزان یکهزار تن، پاکسازی سطح و شانه راه به طول ۱۳۰ کیلومتر، تهیه و پخش ساب بیس به میزان دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب، تهیه و پخش بیس به مقدار ۵ هزار مترمکعب، ترانشه برداری به میزان ۵ هزار مترمکعب و بارگیری ۵ هزار مترمکعب مواد حاصل از عملیات خاکی در زمین های سخت به طول ۵ کیلومتر یاد کرد.
وی افزود: با ادامه این روند روز به روز بر کیفیت راههای مرکز استان افزوده خواهد شد تا مردم با آرامش خاطر بیشتری سفر کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 680121
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.