به گزارش خبرآنلاین لرستان،خدانظر دریکوند افزود : آموزش و پرورش به منظور افزایش ضریب امنیتی و سلامت کار کار تاییدیه تحصیلی دانش آموزان را از طریق پست انجام می دهد و از سایر خدماتی هم که در روند کمی و کیفی فعالیتهای دستگاه تعلیم و تربیت تاثیر گذار باشد، استقبال می کند .

وی تشکیل پرونده الکترونیک کارکنان را هم ابتکاری مثبت برشمرد و گفت : با انجام این کار می توان فرایند پاسخگویی به مراجعان و بایگانی پرونده های کارکنان را تسهیل کرد . دریکوند در ادامه خواستار اطلاع رسانی خدمات نوین پست شد و افزود : انجام خدمات نوین که از اتلاف وقت و منابع مالی و انسانی جلوگیری کند ،قطعاً با استقبال مواجه خواهد شد .

مدیر کل پست لرستان هم به انعقاد تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : بر اساس این تفاهم نامه پست مکلف شده تا در فرهنگ سازی مفاهیم و اهداف تعلیم و تربیت از ظرفیت های موجود خود استفاده کند . حاتم سلیمانی رونمایی از تمبرهای شخصی و تمبرهای مناسبتی ویژه همایش ها ، جشنواره ها و تجلیل از نخبگان دانش آموزی و فرهنگی را از جمله خدمات نوین پست برشمرد و افزود : پست آمادگی دارد تا مکاتبات ، مراسلات و جابجایی تجهیزات اداری را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام دهد . وی به تهیه و راه اندازی سامانه اطلاعات کارکنان اشاره کرد و گفت : پست با راه اندازی سامانه الکترونیکی اطلاعات اداری کارکنان نسبت به حذف بایگانی سنتی اقدام و خدمتی جدید را به دستگاههای اداری ارائه کرده است .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 679088
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.