به گزارش خبرآنلاین لرستان، نصیر محمد زاده در گفتگو با خبرآنلاین بیان داشت:از آنجایی که مردم نیکوکار، خیرین و سایر مرکز کمک رسان اغلب در حوزه پوشاک و تغذیه نیازمندان اقدام می کنند، شرکت گاز استان مصمم شد در راستای برآورده سازی آرزوهای کوچک این فرشتگان کوچک قدم بردارد.
وی هدف از این اقدام خداپسندانه را اشاعه فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی و ترویج آن در جامعه عنوان کرد و افزود:امیدواریم با کمک اصحاب رسانه این هدف به عنوان یک فرهنگ خوب در جامعه نهادینه شود.
روابط عمومی شرکت گاز استان خبر داد:همکاران شرکت گاز معادل سی میلیون ریال کمک نقدی درجهت تهیه اسباب بازی تقبل کرده اند و یا شخصا اقدام به خرید اقلام مختلف اسباب بازی نموده اند.
دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز افزود:علاوه بر خرید 300 قطعه اسباب بازی،دو هزار کتاب داستان کودک نیز تدارک دیده شده است.
نصیر محمد زاده ابراز داشت:نحوه توزیع اقلام اسباب بازی بین نیازمندانی ست که تحت پوشش موسسه خیریه کوثر شرکت گاز هستند و نیز پخش بخش دیگری از اقلام طی هماهنگی با کمیته امداد انجام خواهد گرفت.
محمد زاده خبر داد: شرکت گاز استان به مدت هشت سال است از طریق موسسه خیریه کوثر در راستای خدمت به نیازمندان خدمت رسانی دارد و حدود صد نفر از ایتام نیز تحت پوشش همکاران شرکت گاز استان می باشند.
دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز در خصوص نحوه کمک رسانی شرکت گاز بیان داشت:کمکها به صورت نقدی بوده که از حقوق همکاران خیر کسر می شود و یا اینکه طی سرکشی و مراجعه حضوری،نیازمندان و فرزندانشان را حمایت می کنند.
گفتنی ست:علاوه بر این دیوار مهربانی بیش از پنج سال است در روابط عمومی شرکت گاز در راستای کمک به نیازمندان برقرار است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 678958
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.