اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان،سیدحمیدرضا کاظمی اظهار داشت: تروریستها که چهار نفر بودند از مسیر درب ورودی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دفاتر وارد شدند که پس از درگیری با نیروهای محافظ اقدام به تیراندازی و با ایجاد رعب و وحشت وارد محوطه مجلس شدند .
وی افزود : نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و منطقه و صحن اصلی مجلس را تحت کنترل خود قرار دادند و گروهک تروریستی که داخل ساختمان اداری مجلس شده بود هم اکنون در محاصره کامل نیروهای امنیتی قرار دارند.
وی گفت :نیروهای امنیتی راه های مهاجمان در ساختمان اداری مجلس را مسدود کرده و در حال محدود کردن مسیرهای آنها هستند تا بتوانند مهاجمان را دستگیرکنند و در پی این حادثه نیروهای امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور دارند و اوضاع به طور کامل تحت کنترل است .
وی خاطر نشان کرد: طبق گزارش اورژانس در این اقدام تروریستی بیش از حدود 30 نفر مصدوم شدند و تا کنون شهادت دو نفر تایید شده است .
کاظمی افزود: در این حمله تروریستی یک نفر از تروریست ها به هلاکت رسید و بر اساس گزارش هایی که تا کنون صحت آن تایید نشده یک نفر از تروریست ها دست به اقدام انتحاری زده و به هلاکت رسیده است .
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت :با وجود تیراندازی و اقدام های تروریستی نمایندگان مجلس در کمیسیون طبق روال عادی به کار خود ادامه دادند .
وی افزود: این عمل را امری جزیی و ایذایی دانست و گفت: با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب های اصلی مبارزه با تروریست است این عمل آنها از سر استیصال و درماندگی و به دنبال مسئله سازی و نا امن جلوه دادن جمهوری اسلامی است.
وی گفت : تروریست ها بیشتر به دنبال بازتاب رسانه ای این اقدام خود در دنیا هستند که اعلام کنند جمهوری اسلامی نا امن است و در آن انفجار صورت می گیرد .
کاظمی افزود :تروریست ها برای اعلام موجودیت و برای ترساندن مردم دست به اقدام و عملیات ایذایی و انتحاری در مجلس و حرم مطهر امام زدند که نیروهای امنیتی به طور قطع با مهاجمان و گروهک تروریستی برخورد خواهند کرد .
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت : در این اقدام بزدلانه وایذایی تروریست ها خوشبختانه به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و پارلمان هیچ صدمه ای وارد نشده است .

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668454
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.