به گزارش خبرنگارایرنا علی کورانی فرروز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدرکه در محل فرمانداری بروجرد شد افزود: برای ریشه کنی مواد مخدر باید همه مولفه های مبارزه را با هم انجام دهیم در این راستا ملت باید در کناردستگاه های اجرایی در این امر مهم مشارکت داشته باشند.
وی اظهارکرد: در راستای باید قضاوت ها و اظهار نظرهای غیرکارشناسی درحوزه های مختلف را کنار بگذاریم و براساس اطلاعات واقعی درمورد موضوعات مختلف راهکارهای عملی ارائه دهیم.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: برای پیشرفت و توسعه باید تولید واشتغال را دراولویت اول قرار دهیم زیرا این موضوع ازمطالبات رهبری وملت است.
کورانی فربیان کرد: نباید اجازه دهیم که درمسیر تولید و اشتغال خلل ایجاد شود ودر این راستا نیز باید جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصادی را مد نظر داشته باشیم.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه ادامه داد: پیام رای مردم در انتخابات بررسی نیازهای آنها در شهرها و روستاهای کشوراست که با اولویت باید در دستور کار قرار گیرد.
معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد تاکید کرد: آنچه که در انتخابات برای نظام اهمیت داشت امنیت بالا و مشارکت حداکثری مردم بود که محقق شد.
کورانی فریادآور شد: حضور گسترده مردم درانتخابات 29 اردیبهشت ماه مهر تایید دوباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
وی اظهارکرد: بعد ازبرگزاری انتخابات دوران خدمت به مردم فرا رسیده است براین اساس باید همه مباحث انتخاباتی را کنار بگذاریم و به خواست مردم اهمیت بدهیم.

*** 401 کیلو گرم مواد مخدر در سال 95 در بروجرد کشف وضبط شد
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در سال 1395 بیش از 401 کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان بروجرد کشف و ضبط شده است.
سرهنگ علیرضا دلیری افزود: همچنین تعداد 848 خرده فروش مواد مخدر و چهار هزار و 51 معتاد در سال گذشته در شهرستان بروجرد دستگیر شده اند.
به گفته وی در سال گذشته تعداد 22 باند تهیه و توزیع مواد مخدر درشهرستان بروجرد متلاشی و 55 قاچاقچی دستگیر شده است.
وی اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر 23 طرح ضربتی برای زمین گیر کردن خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدردر شهرستان بروجرد توسط پلیس شهرستان بروجرد انجام شده است.
سرهنگ دلیری افزود: در سال گذشته تعداد 13 منزل که کارعرضه مواد مخدر در آنها انجام می شد در بروجرد با دستور مقامات قضایی پلمپ شده اند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ازابتدای سال جاری نیزتاکنون 59 کیلو مواد مخدر کشف و 138 خرده فروش و 289معتاد دستگیر شده است.
وی اظهار کرد: در سال 96 تعداد چهار باند مواد مخدر متلاشی و چهارقاچاقچی دستگیر و 2 باب منزل نیز پلمپ شده اند.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.