به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس گودرزی عصرچهارشنبه در تجمع حامیان رئیسی که در سالن ورزشی طالقانی بروجرد برگزار شد افزود: ملت ایران در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی ایستاده و خواهد ایستاد.
وی اظهار کرد: کسانی که از دشمن و سایه جنگ هراس دارند بدانند که ملت ایران ایستاده و هیچگاه از مبارزه با استکبار جهانی خسته نخواهد شد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: خود فروخته ای که می گوید جوانان ایرانی را در سوریه به کشتن می دهند، بداند طبق فرموده حضرت علی(ع) عاقل کسی است که دشمن را در بیرون مرزها از پای درآورد.
وی با تاکید بر اینکه کنار آمدن با آمریکا هیچ مشکلی را از ما حل نخواهد کرد، افزود: همه ملت ایران مخالف جنگ و خونریزی هستند ولی سایه شوم جنگ را لبخند دیپلماسی از سر ملت ایران کم نکرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران با شجاعت در برابر دشمنان ایستاده اند، گفت: دولت به جای دغدغه جنگ، به فکر رفع فقر، تبعیض و اشرافی گری باشد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ما تلاش خود را برای روی کار آمدن یک دولت انقلابی و ولایی انجام خواهیم داد و به نتیجه انتخابات در روز شنبه تمکین می کنیم زیرا به فرموده امام راحل (ره) میزان رای ملت است.
وی اظهار کرد: نقشه راه ملت ایران شخصیت امام خمینی (ره) است و ملت ایران اجازه نمی دهد دشمنان این شخصیت را تحریف کنند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) دشمن شناس و انقلابی بود، افزود: آن تفکری که امام خمینی(ره) را امام مظلومان و مستضعفان کرد، مجاهد فی سبیل الله بودن او بود.
گودرزی گفت: بعد ازامام خمینی(ره)، مقام عظمای ولایت و رهبری، سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و اصول فکری امام در تفکر او باعث شد که خواب از چشم دشمنان پریشان شود.
وی افزود: آنها که چشم به دست دشمن دوخته اند و فکر می کنند ارتباط با آمریکا کلید حل مشکلات کشوراست، بدانند آمریکا یک روباه مکار است و می خواهد سر ما کلاه بگذارد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در زمان امام (ره) آمریکا حاضر شد یک هزار میلیارد غرامت به ایران بدهد ولی دشمن شناسی امام باعث شد که این حیله گری او را قبول نکند زیرا امام معتقد بود که نباید به جای خدا به کدخدا اعتماد کرد.
وی انقلاب اسلامی را دسترنج امام خمینی(ره) دانست و افزود: ملت ایران با دادن هزاران شهید اراده کردند که در مقابل امریکا بایستند.
وی گفت: کسانی که از خطوط قرمز نظام عبور کرده و راه را برای نفوذ دشمن باز می کنند، قابل قبول ملت ایران نیستند.
7190/7273/1860
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روز بهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.