به گزارش خبرآنلاین لرستان- طبق گزارش سخنگو و مشاور رسانه‌ای ستاد اصلاح‌طلبان استان، دکتر حسن روحانی، 9 صبح فردا در محل باغ گلستان خرم‌آباد واقع در دامنه قلعه تاریخی فلک‌الافلاک به منظور دیدار با مردم لرستان و انجام تبلیغات انتخاباتی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

این در حالی است که برخی، طی روزهای اخیر، محل سخنرانی دکتر روحانی را ورزشگاه تختی خرم‌آباد عنوان کرده بودند که در این راستا، امین ساکی سخنگو و مشاور رسانه‌ای ستاد اصلاح‌طلبان لرستان این شایعه را تکذیب کرد.

ساکی با رد این شایعه تصریح کرد: متاسفانه در مبارزات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از طرف برخی طرفداران کاندیداها بداخلاقی انتخاباتی صورت گرفت، اما ستاد دکتر روحانی همواره مشی خود را بر چشم‌پوشی از بداخلاقی‌ها قرار داد و ما به این جوسازی‌ها توجهی نکرده و نمی‌کنیم. لذا با هماهنگی‌های صورت گرفته، انشاءالله 9 صبح روز یکشنبه 24 اردیبهشت 96، مردم لرستان میزبان شیخ اعتدال جناب آقای دکتر حسن روحانی خواهند بود.

مشاور رسانه‌ای ستاد اصلاح‌طلبان دکتر روحانی در لرستان افزود: طبق اعلامات صورت گرفته، 9 صبح یکشنبه 24 اردیبهشت 96، دکتر روحانی با حضور در محل باغ گلستان دامنه قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد، انشاءالله در جمع پرشور مردم استان لرستان به ایراد سخن خواهند پرداخت و بنده از همین طریق از عموم مردم انقلابی و خونگرم لرستان دعوت می‌کنم تا در این اجتماع مردمی و پرشور حضور به هم رسانند.

سخنگوی ستاد اصلاح‌طلبان دکتر روحانی در لرستان تاکید کرد: بی‌تردید، حضور حداکثری مردم شریف و نجیب استان لرستان در این مراسم، باعث تقویت ریشه‌ی عمیق اصلاحات و اعتدال در لرستان خواهد شد. از این رو از هم استانی‌های عزیز می‌خواهم تا با حضور خود، در این هم‌اندیشی و همگرایی ملی شرکت کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645553
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.