به گزارش خبرآنلاین لرستان- حمید رشیدی در نشست با خبرنگاران تصریح کرد: اگر وارد شورای اسلامی شهر شوم 50 درصد حق الزحمه ام را صرف امور خیریه خواهم کرد.
رشیدی در خصوص عملکرد شورا و شهرداری خرم آباد به ارائه بیاناتی پرداخت.وی از دومین دوره شورای اسلامی شهر به عنوان شورای موفق نام برد و از نصیری نیز به عنوان شهردار موفق اسبق خرم آباد یاد کرد.
دبیر حزب اعتدال و توسعه دکتر روحانی با اشاره به اینکه مدیر مجتمع پارس اندیش است و با جذب تحصیلکرده های بومی استان 300نیرو اشتغالزایی داشته تاکید کرد: نیازی به مال اندوزی ندارم وبه نظر من عملکرد هر شخص می تواند تعیین کننده رسالت او در جایگاه شورای اسلامی شهر باشد.
رشیدی صرف هزینه های میلیونی کلان از جانب برخی کاندیداهای اخیر شورای شهر را زنگ خطری برای شهر عنوان کرد و افزود: بی شک صرف این میزان هزینه در تبلیغات چیزی غیر از مطالبات شخصی در هدف نیست.
گفتنی ست مدیر موسسه پارس اندیش یکی از خیرین وسرمایه گذران بخش خصوصی استان است که اوج خدمت وی در راستای اشتغالزایی در مجتمع آموزشی،تحصیلی،تفریحی و فرهنگی پارس اندیش مشهود است.
حمید رشیدی یکی از حامیان توسعه ورزش استان بوده و در کارنامه عملکردش دارای سابقه سمت سرپرستی و مدیر عاملی تیم خیبر نیز می باشد.
شایان ذکر است:تیم فوتبال پارس اندیش نیز به تازگی به لیگ دسته یک کشوری صعود کرده است.
رشیدی آموزش بر مبنای فرهنگ سازی و آموزش مدیریت بهینه در سطوح شهر و کشور را رسالت مدرسه خویش عنوان کرد و افزود:در راستای تحقق این هدف با تشکیل شورای دانش آموزی، نسل آینده را برای ورود به جامعه آماده می کند.
کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر علت شرکت در انتخابات را اینگونه عنوان کرد:به هیچ وجه قصد شرکت در انتخابات شورای شهر را نداشتم اما با مشاهده اسامی شرکت کنندگان این دوره که اکثرا دارای شاخصه های لازم مدیریت شهری نبودند، برای شهر احساس خطر کردم و به جهت دفاع از شهر اعلام حضور کردم.
حمید رشیدی با اشاره به اینکه در دور دوم شورای اسلامی شهر عضو شورای شهر خرم آباد بوده و نیز در آن زمان به عنوان شورای نمونه کشوری مطرح شده است، گفت:عملکرد دوره دوم به هیچ وجه با وضع موجود قابل قیاس نیست از طرح های موفق آن زمان می توان به ایده احداث پارک بانوان،تاسیس فرهنگسرا ها و احداث تله کابین از پارک صخره ای به سمت دریاچه کیو با وام 80درصد جهانی ،اشاره کرد که به علت عدم استمرار زمان تحقق پیدا نکرد.
وی در ادامه تصریح کرد:شان و شوکت شورای شهر کنونی افول پیدا کرده و نمونه بارزش را در تعدد قارچ گونه کاندیداها می توان دید.
حمید رشیدی عملکرد شورای کنونی شهر خرم آباد به ویژه مبحث در تعامل با اصحاب رسانه و دیگر دستگاههای اجرایی را ضعیف عنوان کرد و افزود:وظیفه اصلی شورای شهر ایجاد بسترهای کافی برای توسعه و اشتغالزایی در شهر است و سایر زیرساخت های فرهنگی،اجتماعی ،هنری و ورزشی نیز انسجام و مدیریت صحیح کمیسونهای مختلف اعضای شورای شهر را می طلبد که با نگاه تیمی و غیرفردی و غیر منطقه ای به شهر خدمت کنند.
وی اضافه شدن کمیسیون ساختار نیروی انسانی به شورای شهر را ضروری عنوان کرد و گفت:متاسفانه اکثر کمیسیونهای کنونی شورا فاقد افراد متخصص هستند و توجه به قومیت گرایی و بخشی نگری در توسعه نقاط شهری از جمله ضعف مدیریتی این اعضا می باشد.
کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد تنظیف،آسفالت کشی و توسعه مبلمان شهری را وظیفه بدیهی شهرداری عنوان کرد و بیان داشت:بنده به عملکرد کنونی شهردار خرم آباد از نمره صد، امتیاز شصت می دهم و شهرداری موفق است که برای شورای شهر شرط بگذارد و به هیچ وجه تحت تاثیر سلیقه و بخشی نگری اعضای شورا تصمیمی اتخاذ نکند.البته شهردار نیز باید پشتیبان داشته باشد و با تعامل و همکاری دو سویه با شورای اسلامی شهر و شهروندان عمل کند.
رشیدی افزایش ساعات کاری قشر بازاری استان را عامل توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر عنوان کرد و گفت:قشر کاسب با تنبلی و بی میلی معمولا ساعت ده صبح در مراکز کسب حضور پیدا می کنند و زودهنگام هم تعطیل می کنند که در این راستا شورا و شهرداری موظفند با نورپردازی،طرح های تشویقی،تعریض خیابان های اصلی و افزایش بستر سازی در شهر، ساعت کاری کاسبان را افزایش داده تا علاوه بر رونق اقتصادی با پدیده اوج ترافیک در ساعت معمول خرید مواجه نباشیم.

 

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 644791
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.