به گزارش ایرنا، این دیدار روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در شهر بابل برگزار می شود که تیم خونه به خونه به دلیل شرایط پیش آمده در بازی مقابل نساجی مازندران و با حکم کمیته انظباطی از حضور تماشاگران خود در ورزشگاه محروم است.
اکنون با توجه به جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور تیم خیبر خرم آباد دراین بازی تنها در صورت برد مقابل این تیم و بدون توجه با نتایج سایر تیم های دیگر می تواند جواز ماندن در لیگ یک باشگاه های کشور را بگیرد.
خیبر تا اکنون با 34 امتیاز از 33 بازی در رده پانزدهم جدول هجده تیمی این رقابت ها حضور دارد.
این در حالی است که هفته گذشته با موافقت استاندار لرستان 700میلیون ریال برای کمک به پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی یک هفته مانده به پایان مسابقات فوتبال دسته اول کشور در اختیار این باشگاه قرار گرفت.
لازم به ذکر است در انتهای جدول استقلال اهواز که از پیش از این سقوطش به دسته پایین تر مشخص شده بود، رقابت نزدیکی بین تیم های فجرسپاسی شیراز، خیبر خرم آباد، ایرانجوان بوشهر و راه آهن تهران در جریان است و 2 تیم از این جمع باید با لیگ یک خداحافظی کند.
در صورت از دست دادن امتیاز تیم خیبر ، این تیم باید منتظر تساوی یا باخت فجرسپاسی مقابل آلمینیوم اراک بماند تا بتواند در لیگ یک ماندنی شود.
جدال خیبر و خونه به خونه به صورت زنده از شبکه استانی مازندران پخش می شود.
تمام رقابت های هفته پایانی لیگ دسته یک به صورت همزمان راس ساعت 17 روز دوشنبه 11 اردیبهشت انجام خواهند شد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.