شهاب روزبهانی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوگاه فرهنگی، تربیتی و تفریحی دانش آموزی فیال در سال 1313 بنا شده وبا گذشت حدود 80 سال ازعمراین اردوگاه هیچگونه اقدام جدی واساسی برای احیا و مرمت آن صورت نگرفته است.
وی اظهار کرد: این اردوگاه در زمینی به وسعت حدود چهارهکتاردر منطقه روستای فیال بروجرد واقع شده و در زلزله 1/6ریشتری سال 85 این شهرستان دیوارها، استخر و بخش هایی از بنای آن دچارخسارت جدی شده است.
مدیر آموزش وپرورش بروجرد بیان کرد: این اردوگاه در طول سال میزبان جمعیت 50 هزار نفری دانش آموزی این شهرستان به خصوص درمقطع ابتدایی بوده اما متاسفانه فرسوده و قدیمی بودن اردوگاه، فرسوده بودن وسایل بازی و کمک آموزشی آن موجب شده تا دانش آموزان آنگونه که باید ازامکانات و فضای فرهنگی، تربیتی و تفریحی آن بهره لازم را نبرند.
روزبهانی اضافه کرد: دراین اردوگاه تا قبل از وقوع زلزله سال 1385 برخی همایش ها و نشست های آموزش و پرورش لرستان برگزارمی شد اما با توجه به نا ایمن شدن آن وتخریب تدریجی این مهم انجام نمی شود.
وی ادامه داد: مکاتباتی با اداره کل آموزش و پرورش لرستان، وزارت خانه و نیز نمایندگان مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی انجام شده تا اعتبارلازم برای مرمت وبازسازی این مهم تخصیص یابد.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.