به گزارش ایرنا، تیم فوتبال خیبر خرم آباد این هفته میهمان تیم استقلال اهواز است که سقوطش به دسته پایین تر مسجل شده و با کمی دقت و هوشیاری می توان از سد این تیم گذشت.
اما خیبر در این فصل از رقابت ها امتیاز زیادی را از دست داده است و اینک در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم کشور قرار دارد مگر اینکه بازیکنان این تیم در رقابت های پیش رو حریفان را مغلوب کنند.
با نتایجی که در هفته سی و یکم رقم خورد، بی‌شک شرایط خیبر برای بقاء در لیگ سخت‌تر از قبل شده و سه دیدار پایانی این تیم برابر استقلال اهواز، مس رفسنجان و خونه به خونه مازندران از اهمیت زیادی برخوردار است.
این درحالی است که حضور تیم خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور علاوه بر زنده نگه داشتن نام این شهر و استان لرستان در رسانه ها ، باعث جذب بسیاری از جوانان این خطه به ورزشگاه پیر خرم آباد شد.
گرچه این تیم با توجه به بضاعت مالی و استفاده بیشتر از بازیکنان بومی نسبت به سایر تیم های حاضر در این رقابت ها، بیلان کاری بهتری داشت.
خیبری‌ها با توجه به این که باید برابر استقلال و خونه به خونه در زمین حریفان به میدان بروند، لازم است برای بقاء در لیگ تمهیداتی خاصی را اتخاذ کنند، در غیر این صورت و با توجه به سقوط سه تیم به دسته پایین‌تر، از هم‌اکنون باید این تیم را یکی از سقوط کننده ها دانست.
قول مسئولان تاکنون نتوانسته اعضای این تیم را امیدوار کند چراکه بیشتر بازیکنان و اعضای کادر فنی بدون دریافت هرگونه مبلغی از قرارداد خود و فقط به عشق دیارشان در این تیم ماندگار شده اند.
مربی تیم خیبر خرم آباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم 10 روزی است آغاز شده و هنوز از نبود اسپانسر رنج می بریم.
کیانوش کهزادی گفت: در شرایطی در فصل گذشته سند بقا تیم را در لیگ امضا کردیم که با حمایت استاندار لرستان و با تلاش بازیکنان و کادر فنی این مهم دست یافتیم.
وی ادامه داد: از مسئولان استانی درخواست داریم که بدون هیچ چشم داشتی از کمک به باشگاه دریغ نکرده و زمینه حضور موفق این تیم را در فصل آینده این باشگاه را فراهم آورند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز گفت: برای افزایش انگیزه بازیکنان خیبر به ازای هر برد تیم در هربازی چه بازی که میهمان است و چه میزبان، پاداش ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.
علی یاور عزیزپور همچنین از مسولان، مدیران و علاقمندان برای حضور پر شور و پر تعداد و تشویق در راستای حمایت معنوی از دیدارهای خیبر دعوت کرد.
وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم فوتبال خیبر گفت: اگر تلاش شود این تیم در دسته یک باقی بماند، فصل بعد با برنامه هایی مدون تر به این تیم کمک خواهیم کرد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.