به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد بازوند ظهر امروز در شورای راهبردی بازسازی عتبات عالیات که در سالن جلسات صداوسیمای مرکز استان لرستان برگزار شد ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت:‌ دین‌داری حضرت زینب (س) در حدی است که امام سجاد می‌فرمایند بعد از حادثه  کربلا و بعد از روز عاشورا عمه‌ام  زینب(س) مسیر کوفه تا شام همه نمازهای  واجب و مستحب را اقامه می‌کردند و در حادثه عاشورا به‌اندازه‌ای بود تسلی‌بخش امام سجاد بودند.

وی افزود: در چند سال اخیر حرم مطهر حضرت زینب (س) با توطئه سردمداران نظام سلطه  آمریکا، انگلیس و اسرائیل و متحدان آن‌ها در خاورمیانه و کشورهای مسلمان ازجمله عربستان در محاصره شدید قرارگرفته است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان بابیان اینکه امروز راه شهید و شهادت بعد از دوران دفاع مقدس ادامه دارد، عنوان کرد: در شرایط فعلی دفاع از حریم ولایت ادامه دارد و جوانان آن را  در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: هر از چند گاهی در نقاطی از کشور و استان لرستان پیکر پاک شهدایی بر دوش مردم شهیدپرور ایران اسلامی تشییع می‌شود.

بازوند گفت: سوریه و عراق خط مقدم مرزهای عقیدتی، سیاسی مرزهای تفکری جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و اگر این شهیدان گران‌قدر و فداکاری آن‌ها نبود باید در شهرهایی مانند کرمانشاه  و همدان به مقابله با داعش و تکفیری و نوکران نظام استکبار می‌رفتیم.

وی تصریح کرد:  دین‌داری حضرت زینب (س) در حدی است که امام سجاد می‌فرمایند  بعد از حادثه  کربلا و بعد از روز عاشورا عمه‌ام  زینب(س) مسیر کوفه تا شام همه نمازهای  واجب و مستحب را اقامه می‌کردند و در حادثه عاشورا به‌اندازه‌ای بود تسلی‌بخش امام سجاد بودند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره به رونمایی درب ورودی سرداب امام زمان(عج)  در استان لرستان اظهار داشت: این درب روز پنجم اردیبهشت هم‌زمان با مبعث نبی مکرم اسلام در استان لرستان در استان رونمایی می‌شود.

وی افزود: برای تصمیم‌گیری چگونگی نحوه حرکت کاروان حامل درب ورودی سرداب امام زمان(عج) جلسه‌ای با حضور شورای اداری تشکیل شود.

بازوند عنوان کرد: ازآنجاکه این درب از تمام شهرهای استان لرستان عبور می‌کند باید جلسه‌ای با ائمه جماعات هر شهرستان و فرمانداران تشکیل شود.

وی بابیان اینکه گزارش خبری از ساخت درب سرداب امام زمان(عج) توسط صداوسیمای استان لرستان تهیه می‌شود، گفت: حرکت و زمان بازدید مردم از طریق صداوسیما اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان بیان کرد: تبلیغات حرکت کاروان را به‌صورت زیرنویس تلویزیونی در برنامه شبانه انجام و در برنامه‌های صبحگاهی رادیو نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.‎

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617330
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.