به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد بختیار رازانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در چهار قسمت و 13 بند در راستای همکاری مؤثر و مفید از حیث اجرایی نمودن ماده 4 قانون نظام‌مهندسی، کنترل ساختمان، کارهای طراحی، نظارت و اجرای ساختمان‌های صنعتی کشور و بالا بردن اصول ایمنی و بهره‌وری مناسب تنظیم و به امضا رسید.

وی بابیان اینکه این تفاهم‌نامه به مدت دو سال معتبر است افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه خدمات طراحی و نظارت بر ساخت‌وساز واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان توسط سازمان نظام‌مهندسی ساختمان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه با استناد به قانون نظام‌مهندسی، بررسی و تأیید طرح و معرفی ناظر پروژه بر عهده سازمان نظام‌مهندسی ساختمان است.

وی بیان کرد: متقاضیان احداث واحدهای صنعتی، خدماتی و کارگاهی در شهرک‌های صنعتی برای دریافت خدمات طراحی و نظارت به سازمان نظام‌مهندسی معرفی می‌شوند و مطالعات طرح براساس ضوابط و معیارهای فنی و رعایت ضوابط ساخت‌وساز در شهرک‌های صنعتی خواهد بود.

امیری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان نیز اظهار داشت: هدف این سازمان اجرای روند قانونی و منظم برای امر نظارت بر ساخت‌وساز است.

وی افزود: کلیه مراحل از آغاز طراحی تا اجرای عملیات ساختمانی با نظارت اصولی و تحت کنترل این سازمان انجام خواهد شد و گزارش مراحل انجام کار به شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعکس می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613660
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.