سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: نوروز امسال آمار سرقت در شهرستان پلدختر نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش‌یافت.

وی افزود: طرح امنیت نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز شد و خوشبختانه با توجه به افزایش تعداد مسافران نوروزی و همکاری مردم هیچ سرقتی از مسافران نوروزی صورت نگرفت.

فرمانده انتظامی پلدختر بابیان این‌که در ایام نوروز هیچ‌گونه مؤلفه‌های ناامنی در شهرستان پلدختر نداشته‌ایم عنوان کرد: سرقت لوازم داخلی خودروها و موتورسیکلت و سرقت‌های جزئی از عمده سرقت‌های این شهرستان بوده است.

وی از کاهش هشت‌درصدی تصادفات جرحی مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در ایام نوروز دو فقره تصادف منجر به مرگ در محدوده شهری به وقوع پیوست و خوشبختانه در این ایام تصادفات منجر به مرگ در شهرستان صورت نگرفت.

عبدالوند به عوارض بالای آزاد راه پل زال – خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: عوارض بالای این محور سبب شده که رانندگان توان پرداخت آن را نداشته باشند و به‌ناچار از محور جایگزین جاده پلدختر – خرم‌آباد و بالعکس استفاده کنند که این امر سبب ترافیک سنگین و حجم خودروهای عبوری و درنتیجه بروز تصادفات در این محور می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606606
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.