به گزارش خبرنگار ایرنا خدانظر دریکوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش 2 هزارو91 خانوار در قالب هفت هزارو 528 نفرمهمان نوروزی در روز یکم فروردین ماه سال جاری بیان کرد: ازابتدای فعالیت پایگاه های ستاد اجرایی خدمات سفرتا کنون 21 هزارو 405 مسافر در قالب پنج هزارو 758خانوارپذیرش شدند.
وی اظهار کرد: تلاش شده تا شرایط مناسبی برای مهمانان نوروزی فراهم شود تا بتوانند اقامت خوشی را در مراکز اسکان آموزش وپرورش لرستان داشته باشند.
سرپرست آموزش وپرورش لرستان به آمادگی مراکز آموزشی رفاهی معلم، پردیس های فرهنگیان و اردوگاه دانش آموزری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای تعطیلات تا کنون یک هزار و 79 مسافردر مراکز آموزشی رفاهی معلم، 804 مسافر در پردیس های فرهنگیان و 428 مسافر هم در اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند پذیرش شده اند.
به گفته وی امکانات لازم برای اسکان 120 هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی و اقامتی این استان فراهم شده است.
دریکوند اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزسال 95 بیش از 85 هزار و 800 مسافر نوروزی در اماکنی که آموزش و پرورش لرستان برای مسافران تدارک دیده بود اسکان یافتند.
به گفته وی ستاد تسهیلات نوروزی لرستان جهت رفاه بیشتر مسافران شرایط استفاده از تخفیف های ویژه مراکز اقامتی، رفاهی و گردشگری در این لرستان رافراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی لرستان درسال های گذشته رتبه های برتر در سطح کشور کسب کرده است، اظهار کرد: کسب رتبه اول در شاخص تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مسافران در سال گذشته، بیانگر رعایت اصول انسانی و تکریم حقوق شهروندی درستاد اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان لرستان است.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: به همین منظور امسال نیز کلاس های تجهیز شده در قالب ویژه، درجه یک و 2 ساماندهی شده اند.
دریکوند بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در 10 شهرستان لرستان تشکیل شده و برنامه ریزی های لازم برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان ها انجام می شود.
7273/7274
خبرنگار: مریم نریمانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.