سرهنگ علیرضا دلیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح پایش تصویری در بروجرد یکی از ضروریات است که باعث ایجاد امنیت بیشتردر سطح شهر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تا قبل از پایان سال دوربین های خیابان تختی و تپه چغا و همچنین خیابان شهدا نصب و راه اندازی می شود اظهار کرد: هم اکنون اتاق مانیتورینگ و کنترل و فرماندهی طرح پایش آماده راه اندازی است.
فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: طرح پایش تصویری در 50 نقطه شهر بروجرد در پایان اجرای طرح انجام خواهد شد.

***کشف وضبط یک هزار و250 نخ سیگار
سرهنگ دلیری ادامه داد: با اطلاع از فعالیت یک فروشگاه درتوزیع مواد غیر مجاز یک هزارو 250 عدد قرص و همچنین یک هزارو 200 نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.
وی یادآور شد: در این راستا 2 تن ازعاملان تهیه و فروش این قرص وسیگارهای قاچاق دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

***توقف پژو پارس با 30 میلیون ریال خلافی
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: همچنین یک دستگاه پژو پارس با 30 میلیون ریال خلافی در بروجرد توقیف شده است.
سرهنگ دلیری افزود: درراستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، ماموران پلیس راهور بروجرد درحین گشت زنی در سطح شهر یک دستگاه پژو پارس را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی توقیف کردند.
وی اظهار کرد: با بررسی های به عمل آمده خودروی مذکور دارای 30 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده بود که جهت سیرمراحل قانونی روانه پارکینگ شد.
سرهنگ دلیری اضافه کرد: برابرماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10میلیون ریال جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

***کاهش 23 درصدی جرایم در 11 ماهه نخست سال جاری
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به کاهش 23درصدی جرایم در 11 ماهه نخست امسال گفت: در این مدت 2هزار و 262 مورد مشاوره رایگان انجام شده است.
سرهنگ دلیری بیان کرد: از این تعداد مشاوره یک هزارو 388 مورد منجر به مصالحه شده است.
و ی ادامه داد: بیشترین موضوعات مشاوره در زمینه مشکلات زناشویی، اختلافات خانوادگی و حقوقی می باشد.
6052/7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.