حجت اله یارمحمدی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این نظارت بر مجموع هتل ها، مهمانپذیرها، مساجد، اماکن تفریحی، پارک ها، زیباسازی شهر، بقاع متبرکه، ترمینال ها، رستوران ها بوده که با همکاری دستگاه های مختلف انجام می شود.
وی اظهارکرد: آماده سازی فضاهای تاریخی برای بازدید گردشگران نوروزی، ایجاد 2 ایستگاه خدمات دهی به مسافران نوروزی با همکاری هلال احمر و شهرداری ها در ورودی های شهر، چاپ حدود 30 هزار بسته فرهنگی و توزیع بین مسافران نوروزی ازجمله اقداماتی است که در اجرای طرح نظارت بر اماکن گردشگری بروجرد انجام داده می شود.
دبیرستاد تسهیلات نوروزی بروجرد نظارت برهشت هتل و مهمانپذیر با ظرفیت 340 تن را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه هرسال شهرستان بروجرد در ایام نوروز میزبان مسافران فراوان بوده 25 واحد آموزشی نیز برای اسکان گردشگران در این ایام در نظر گرفته شده است.
یارمحمدی بر ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع‌ دستی بروجرد تاکید کرد وافزود: درروزهای پایانی اسفند کارنظارت بر اماکن تاریخی و گردشگری بروجرد با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت بیشترخواهد شد.
وی گفت: به منظورحفظ امنیت مسافران نوروزی و ایجاد پوشش امنیتی کامل و سهولت تردد درمحورهای ارتباطی هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد نظارت بر نحوه عرضه اقلام و کالاهای مصرفی مختلف درفروشگاه ها و هتلها و رستورانها را از دیگر برنامه های این ستاد درماه جاری عنوان کرد.
یارمحمدی اظهارکرد: 44 هزار و 23 مسافر در ایام تعطیلات نوروز امسال در شهرستان بروجرد اقامت کردند.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.