معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از حضور شبانه روزی 420 نیروی راهدار در جاده های این استان خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۴۲۰ نیروی راهدار از ۲۸ اسفند ابتدای مسافرت‌های نورزی در قالب ۲۸ تیم به صورت مستمر در جاده‌های استان فعال هستند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، عارف امرایی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این تعداد راهدار با در اختیار داشتن ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تمام توان در محورهای مواصلاتی و ۳۲ راهدارخانه سطح استان حضور دارند و مشغول خدمت رسانی به کاربران جاده ای هستند.

وی افزود: فعالیت راهداران در زمینه گشت های تلفیقی با سایر حوزه ها از جمله کنترل و نظارت ناوگان کالا و مسافر با جدیت در حال انجام است.

امرایی گفت: علاوه بر گشت های مشترک به همه ادارات شهرستانی ابلاغ شده است تیم های ارتقای کیفیت راهداری برای عملیات لکه گیری، تعمیر و ساماندهی تابلوها و علائم ایمنی، شستشوی تابلو و علائم، پاکسازی حریم، قنوزنی و برخورد با متجاوزان به حریم راه در ایام تعطیلات نوروزی فعال باشند.

وی بیان کرد: گشت های راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی فعال هستند و اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به متجاوزان نمی دهند و از مردم نیز انتظار می رود هرگونه تخلف در این حوزه و حوادث جاده ای را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.