مسئول ستاد زکات بروجرد از توزیع 2 دو میلیارد و 550 میلیون ریال کارت اعتباری بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

مسئول شورای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: ستاد زکات با مشارکت در پویش ایران همدل و جمع آوری کمک های مومنانه و ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کارت اعتباری بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا در شهر و روستا توزیع شد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام حسن سعیدی اظهارداشت: فعالیت شورای زکات در این شهرستان آغاز شده و ۱۰۰ روستا از شهرستان بروجرد مشمول زکات اقلام غلات شامل جو و گندم هستند که سه هزار کیسه جهت جمع آوری در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی به همکاری ۴۵ روحانی طرح هجرت و طلایه داران تبلیغ در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: روحانیون بصورت افتخاری و بمنظور فرهنگ سازی، ترویج وتبلیغ پرداخت زکات فعالیت میکنند.

مسئول ستاد زکات بروجرد با اشاره به عملکرد ستاد زکات در ۲ سر فصل زکات مستحب و زکات واجب فطریه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون جمع آوری زکات فطره به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جمع آوری و زیر نظر شورای زکات بین محرومین منطقه توزیع شده علاوه بر این چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات مستحبی به صورت کالا و نقدی تحویل نیازمندان شده است.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: با توجه به شروع برداشت غلات از مزارع بروجرد ۸۵ شورای جمع آوری زکات در روستاهای این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.