معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار به اشتغال روستایی لرستان، گفت: دستگاه های اجرایی مربوطه شرایط واگذاری طرح ها را به سرمایه گذاران در مرحله نخست بررسی کنند تا این افراد دچار سرگردانی نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار به اشتغال روستایی لرستان، گفت: اولویت این طرح ها در زمینه گردشگری، گیاهان دارویی، صنعت سنگ، کشاورزی و گیاهان گلخانه ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش جماران، اسد عبدالهی در کارگروه اشتغال استانداری لرستان با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار به اشتغال روستایی لرستان، گفت: توزیع 90 درصد این اعتبارات تعیین تکلیف شده  و 10 درصد مابقی نیز در حال پیگیری و تعیین تکلیف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه در این راستا طرح های مشمول این اعتبار در سطح استان اولویت بندی شده است، اظهار داشت: اولویت این طرح ها در زمینه گردشگری، گیاهان دارویی، صنعت سنگ، کشاورزی و گیاهان گلخانه ای در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته 220 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در این استان  تخصیص یافت که این اعتبار در قالب یک هزار و 220 طرح اشتغال روستایی با ظرفیت اشتغالزایی پنج هزار نفر جذب شده است.

عبدالهی بر ضرورت بررسی بانک ها در زمینه توجیه اقتصادی طرح ها تأکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی مربوطه شرایط واگذاری طرح ها را به سرمایه گذاران در مرحله نخست بررسی کنند تا این افراد دچار سرگردانی نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1432474
  • منبع: خبرگزاری ایرنا
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.