علا الدین بروجردی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، افزود: شرایط امروز بسیار پیچیده شده و پدیده ای نوظهور دنیا را به هم ریخته است به طوری که قدرت های بزرگ ظلم و ستم می کنند و اعتقادی به خداوند ندارند.

وی با اشاره به شیوع کرونا اضافه کرد: ویروس کرونا به کشورهای قدرتمند بیشترین ضربه را وارد کرد و ما باید شکر گذار نعمت انقلاب باشیم که رهبری در روزهای اول شیوع کرونا دستورات لازم را اعلام کردند و از همه ظرفیت های کشور برای کنترل این بیماری استفاده شده و از این آزمون سربلند شدیم.

بروجردی اظهار داشت: ایران امروز توانمندهای خود در درمان و پیشگیری کرونا را به جهان صادر کرده و تلاش های بزرگی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ نفت ایران را تحریم کرد اما قیمت جهانی نفت نزول پیدا کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری شعار سال بیان کرد: رهبری از رونق تولید ناراضی هستند و باید همگی تلاش کنیم تا گره های رونق‌ تولید باز شود و در این مسیر باید به دور از انتقاد و ایراد کار و تلاش کنیم.

بروجردی افزود: امروز نساجی بروجرد در حال تولید بوده و طرح توسعه در حال اجرا است اگرچه مشکلاتی دارند که باید تلاش کنیم تا رفع شود که در جهت رونق تولید رییس قوه قضاییه شخصا وارد عمل شده و واحد های چند سال تعطیل را بررسی و مشکلات را رفع می کنند.

وی اظهار داشت: جهش تولید را باید جدی گرفت و با شرایط سخت اقتصادی باید تلاش ها مضاعف شود تا بتوان شعار سال را محقق کرد.

وی اضافه کرد: برای احداث فرودگاه و راه آهن باید تلاش کنیم زیرا مصوبه و ردیف اعتباری دارند و همچنین آزاد راه اراک - بروجرد - خرم آباد از دیگر پروژه هایی است که برای رشد شهرستان مهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.