سیاوش سپهوند روز شنبه در اولین جلسه کاری هیات دو و میدانی استان گفت: از آنجا که استعدادیابی از موضوعات اصلی و مهم برنامه چهارساله هیات دو و میدانی استان می باشد، در سال ۹۹ هم این هیات اولین برنامه کاری خود را در روند استعدادیابی در حوزه آموزش و پرورش ادامه خواهد داد.
رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی در تابستان امسال بیان کرد: با توجه به این که در دو سال گذشته توانستیم در رده سنی نونهالان و نوجوانان استعدادیابی خوبی انجام دهیم، این آمادگی را داریم که با همکاری و همدلی اداره کل و ورزش و جوانان استان میزبان المپیاد استعدادهای برتر دوو میدانی کشور که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود باشیم.
وی در رابطه با چگونگی تمرینات ورزشکاران تا سه ماه آینده برای شرکت در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر، اظهار کرد: یک برنامه جامع مکتوب در رابطه با استعدادیابی ارائه کردیم که در صورت موافقت با میزبانی المپیاد استعدادهای برتر به صورت جدی تمرینات در دو حوزه دختر و پسر،پیگیری می شود که مطمئناً باعث نتیجه گیری مثبت در مسابقات پیش رو خواهد شد.
سپهوند با اشاره به بستر مناسب برای میزبانی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی، گفت: از آنجا که استان لرستان میزبان مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی در رده سنی جوانان در سال ۹۸ بوده و توانسته است یک میزبان موفق در این زمینه باشد این توانایی را خواهیم داشت که در عرصه استعدادهای برتر در رشته دو و میدانی میزبان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در کشور باشیم.
سپهوند در پایان افزود: از همه مربیان دوومیدانی استان، ورزشکاران و همه زحمتکشان عرصه دو و میدانی که نقش بسزایی در پیشرفت دوومیدانی استان دارند تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.