به گزارش خبرنگار مهر، حمید آزادبخت روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان در محل فرمانداری بروجرد گفت: در حال حاضر، ۱۶۵ تن برنج با قیمت ۶۸ هزار تومان وارد شهرستان شده و در اختیار فروشگاه‌ها قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: همچنین ۲۴۳ تن شکر به صورت صنعتی و مصرفی و ۷۰ تن برنج با نرخ قیمت مصوب تنظیم بازار داشتیم که در بروجرد توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد ادامه داد: در مجموع در اسفند و فروردین ماه گذشته ۲۳۵ تن برنج و ۴۴۳ تن شکر و ۳۹ تن گوشت قرمز و در مجموع ۷۱۷ تن اقلام یارانه‌ای در سطح بازار بروجرد توزیع شده است.

آزادبخت با اشاره به کمبود برنج در سطح بازار بروجرد بیان داشت: ۱۳۵ تن برنج و ۲۰ تن قند به عنوان سهمیه بروجرد در رمضان در حال توزیع است.

وی تاکید کرد: تا کنون ۴۸ پرونده مربوط به تخلفات صنفی به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع شده و ۴۸ پرونده نیز در حال بررسی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود: در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، هزار و ۸۸۰ مورد بازرسی، ۱۸۸ مورد پرونده تخلف با ارزش ۴۹۶ میلیون تومان داشته ایم.

آزادبخت یادآور شد: تا کنون فروشگاه‌های بزرگ بروجرد که عمده ترین تخلفاتشان گرانفروشی بوده را مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جریمه کرده ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.