به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز چهارشنبه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در سخنانی با اشاره به همکاری و تعامل نمایندگان منتخب لرستان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تحول و توسعه استان، اظهار داشت: تنبلی و کندی مدیریت در لرستان یک معضل است.

مدیریت لرستان اوضاع خوبی ندارد

وی با بیان اینکه همه مانند هم نیستند، اما فضای کلی استان به این شکل است، عنوان کرد: مدیر باید تلاش کند، مشکل را کشف و آن را حل کند.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دلیل این عدم کارایی مدیریت در استان، مسن بودن مدیریت لرستان است، افزود: سن مدیریت ارشد لرستان خیلی بالا است.

ویسکرمی با بیان اینکه خیلی از اینها به دنبال این هستند که یک بازنشستگی بگیرند و کارشان تمام شود، تصریح کرد: این در حالیست که جوان نشاط و انگیزه برای کارهای بزرگ دارد.

وی با اشاره به اینکه هرجایی که مدیر مسنی کنار رفته، تحول خوبی در آن سیستم ایجاد شده است، عنوان کرد: مدیریت استان اوضاع خوبی ندارد، اگر این طور کار پیش برود هیچ تحولی در لرستان اتفاق نمی‌افتد.

آفت دخالت بی‌جا و غیر کارشناسی نمایندگان

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر خدایی ناکرده ما در مسیر غلط گذشتگان نیفتیم، مجمع نمایندگان استان باید یک بار مدیریت‌ها را مرور کند، گفت: عملکرد از مدیر ارشد استان گرفته تا همه مدیران باید مورد بررسی قرار گیرد، ما نمی‌گوییم خوب یا بد، مدیر بیاید و از خودش دفاع کند.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه باید مشخص شود که تحصیلات مدیر با شغلی که در آن فعالیت دارد متناسب است، افزود: همچنین باید مشخص شود که مدیر چه عملکردی داشته است که تحولی در استان حساب شود.

وی با بیان اینکه وقتی که مدیران ارشد اصلاح شدند، زیر مجموعه آن نیز اصلاح می‌شود، گفت: البته دخالت‌های بی جا و غیر کارشناسی نمایندگان، آفتی در لرستان است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استخدام‌های غیر قانونی در برخی دستگاه‌های اجرایی لرستان از جمله آموزش و پرورش، گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که نخبگان به استان برگردند.

مدیریت استان از فیلتر مجمع نمایندگان به لحاظ کارکردی باید عبور کند

ویسکرمی با تاکید بر احصا و جمع آوری مسائل و مشکلات استان به صورت مکتوب از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: این امر به صورت برنامه و همچنین راهکار در اختیار نمایندگان برای پیگیری و رفع قرار داده شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد من این است که یک بار مدیریت استان از فیلتر مجمع نمایندگان به لحاظ کارکردی باید عبور کند، گفت: باید مشخص شود که مدیر در زمان فعالیت خود چه کاری انجام داده و مدیری هم که در آینده در استان منصوب می‌شود حتماً باید بر اساس رزومه باشد، نه بر اساس سلیقه، سیاسی کاری و یا باج دادن‌های سیاسی.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تضمینی هم برای مدیرانی که کار می‌کنند ایجاد شود، گفت: مدیری که نمی‌داند فردا هست یا نیست، نمی‌تواند کار کند.

اقدامات نمایندگان باید بر اساس منافع کل استان باشد

ویسکرمی با تاکید بر ضرورت توجه به تخصص در انتصاب مدیران استان، عنوان کرد: تقریباً هیچ کس در استان، سر جای خودش نیست.

وی با اشاره به اینکه این آسیب‌ها برخواسته از سیستم غلط انتخاباتی و دخالت بی جای نمایندگان در مسائل اجرایی است، بیان داشت: همچنین تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان ضعیف است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از جزیره‌ای کار کردن از سوی نمایندگان استان، گفت: باید اقدامات نمایندگان در راستای منافع کل استان باشد و شهرستانی و جزیره‌ای فکر و عمل کردن باید دوری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.