شریف خسروی روز سه شنبه در حاشیه بازدید روستای ورنمه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این روستا از سمت شهرستان سلسله جاده ارتباطی ندارد و تنها راه دسترسی به این روستا از مسیر منطقه میربگ جنوبی شهرستان دلفان است.

وی افزود: این روستا حدود هفت کیلومتر راه دسترسی سخت گذر دارد در حالیکه در یک کیلومتری آن راه آسفالته منطقه میربگ جنوبی قرار گرفته اما حتی زیرسازی ساده ای هم برای این منطقه انجام نشده است.

وی بیان کرد: خواسته اهالی منطقه شوسه کردن هفت کیلومتر راه دسترسی این روستا بوده چرا که از مسیر منطقه میربگ جنوبی نیاز به احداث پلی عظیم است که عملا با توجه به اعتبارات محدود استانی، چنین امکانی وجود ندارد.

خسروی با تاکید بر اینکه از اداره راه و شهرسازی خواسته ایم تا این هفت کیلومتر راه دسترسی سخت گذر را بهسازی و ترمیم نمایند، ادامه داد: روستای ورنمه فاقد آب آشامیدنی سالم است و در این راستا از اداره آب و فاضلاب روستایی خواسته شده که ظرف یک هفته طرح آبرسانی به این روستا را بررسی و نتیجه نهایی را به فرمانداری اعلام نمایند.

بیش از ۳۰ خانوار در روستای ورنمه قلایی سکونت دارند، این روستا در صورت فراهم شدن امکانات، استعداد اقامتی بیشتری دارد، منازل مسکونی اهالی ورنمه در سیل سال گذشته خسارات زیادی دیدند اما امکان بردن مصالح به این روستا عملا وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.